Neden Blog?

Neden olmasın? diye sordum kendime. Uzun zamandır merak ediyordum, nedir bu blog olayı? Ama zamanım, fırsatım olmuyordu bir türlü araştırmaya, blog oluşturmaya. Ortaokul ve lise yıllarında uzun uzun günlük tutmuşluğum vardı, yani meraklıydım yazmaya. Zaten sözelim hep iyi gelmiştir okul hayatım boyunca. 

Blog, madem ki WEB ve LOG kelimelerinin birleşimi yani ağ günlüğü demek, o zaman bu tam bana göre dedim. Sonunda karar verdim. Bir blogum olmalıydı, yazmalıydım, gezip gördüğüm, deneyimlediğim, gözlemlediğim, biriktirdiğim şeyleri başka insanlara da aktarmalıydım. Paylaşmayı, üretmeyi, üretken olmayı seviyorum. Şimdi de bu blog sayesinde, yeme, içme, gezme, seyahat, tatil, sinema, tiyatro, müzik, kitap, güzellik, annelik yani hayata, yaşama dair ne varsa paylaşmaya karar verdim. Umarım keyif alırsınız.