Flormar Full Color Nail Enamel / Optimistic Red Oje

Yazıma başlamadan önce hemen bir dip not yazmalıyım.Yukarıdaki başlık fotoğrafı ve aşağıdaki ürün fotoğrafları farklı günlerde,farklı gün ışığı altında çekildiğinden,üstteki ve alttaki fotoğraflarda ojenin renk tonu çok ayrı çıkmış.Ama üstteki başlık fotoğrafının,bu tonu daha iyi belli ettiğini de belirteyim ben.Şimdi yazıma geçebilirim.
Normalde gün içinde evde bulunduğum sürede oje sürmeyi sevmem.Çünkü o ojenin çoğu,yapılan temizliklerde,ev işlerinde,ellerin suya temas ettiği anlarda akşamı bulamadan çıkar gider.Aslında oje sevmem demeyelim de evde oje sürmem diyelim o tanım bana daha uyar.Sürdüğüm zamanlar genelde dışarıya çıktığım,arkadaş buluşmaları,düğün,eğlence vs..gibi zamanlar oluyor.Normalde pastel,yumuşak,varla yok arası renkler tercihim olsa da kırmızı oje mutlaka olmazsa olmaz,dursun bulunsun diye her zaman vardır ojelerimin arasında.Aynen Flormar markasının Full Color Nail Enamel serisi Optimistic Red ojesi de öyle oldu işte.Dursun,bulunsun bir köşede diye alınıp ilk defa blog yazım için sürülen ve kaderi bir sonraki sürüleceği günü bekleyen oje..
Bu ojelere neden böyle telaffuzu zor,enteresan illaki bir benzetme yapılacak isimler verirler hiç anlamam.Bildiğin kırmızı işte ama yok illa dikkat çekilmesi lazım ya.Flormar da numarası FC08 olan bu kırmızı ojesine Optimistic Red adını vermiş.Yani iyimser kırmızı.Bu arada kırmızı,mutluluğu temsil edermiş,iştah açarmış,kan basıncını yani tansiyonu etkilermiş,ayrıca uyarı ve tehlike işareti olarak da kullanılırmış.Ayol iyimserlik bunun neresinde? Kırmızı deyince benim aklıma sevgililer günü,yılbaşı,cazibe,tutku,aşk geliyor ama iyimserlik gelmiyor..Neyse konuyu Flormar Optimistic Red ojeye getiriyorum tekrar.
''Trend renkleri ve özel ambalajı ile Full Color Nail Enamel,yoğun pigmentli formülü sayesinde tek katta dahi yoğun kapatıcılık sağlar.Expert Gel IV teknolojisi ile kolay uygulanır ve parlak bir görünüm yaratır''şeklinde bir ürün açıklaması var Flormar'ın.Flormar Optimistic Red ojenin uygulama sonrası görünümü;
tek kat uygulama
iki kat uygulama
Tek kat bana hem rengi tam göstermiyor hem de biraz sönük kalıyor gibi geldi.Onun için iki kat uygulaması daha albenili oldu.Kırmızı ojenin en büyük avantajlarından biri tırnakları çok bakımlı gösterip,manikürlüymüş havası vermesi bana göre.En büyük iki dezavantajı ise sürerken taşan,tırnak etlerine bulaşan fazlalıkların göze hoş gelmemesi ve de asetonla çıkartmaya çalıştığınızda tırnak eti diplerinde hep bir kırmızılık kalması.Hele iki kat kırmızı ojeyi tamamen temizleyeceğim derseniz 1-2 pamuk değiştirmeniz gerekebilir.
Bu ojeyi Şok marketten almıştım.Marketler bana kozmetik mağazalarından daha cazip hale gelmeye başladı.Zaten evimin yakınında hemen hemen neredeyse her caddede,her sokakta birer zincir market olduğundan bazı ihtiyaçlarımda kozmetik mağazasına gitmeye bile gerek kalmıyor.Şok markette 1,95 TL idi fiyatı.Flormar'ın kendi internet sitesine baktım,orada da aynı fiyat.Flormar'ın internet sitesi üzerinden de online alışveriş yapabiliyorsunuz onu da belirteyim bu arada.Bu seride yanlış saymadıysam 30 renk çeşidi var.

Ojenin çok akıcı bir yapısı var.Fırça yapısı biraz dar.Bundan çok hoşlandığımı söyleyemem.Golden Rose French manikür oje setinin fırça yapısını çok beğenmiştim,daha geniş bir yüzeye uygulamayı kolaylaştıran yelpazeye benzer enli bir fırça yapısı vardı onun.Bir de tek katta mükemmel kapatıcı oldu diyemeyeceğim,2 kat sürünce daha canlı,göz alıcı ve parlak hale geliyor kırmızı.Bunların haricinde zaten kırmızı ojenin avantaj ve dezavantajlarından bahsetmiştim.Uzun lafın kısası Flormar'ın ''iyimser''optimistic red ojesini beğendim ben.