HAYATA,YAŞAMA DAİR NE VARSA,BİRAZ ONDAN,BİRAZ BUNDAN.......

23 Aralık 2016 Cuma

Flink&Sauber (F&S) Elektrikli Süpürge Kokusu💨💨💨

Kozmetik alış verişim için ne zaman Rossmann mağazasına gitsem şu temizlik reyonları önünde epey bir vakit geçiriyorum.Neler var?Hangi ürünler çıkmış?Yeni ne icat etmişler? Bunlara bakarken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum.Genelde de asıl geliş amacım olan kozmetik eksiklerimi en sona bırakıyorum bu yüzden.En son Rossmann ziyaretimde yine temizlik ürünleri önünde neler neler var diye bakınırken Flink&Sauber (F&S) marka bu elektrikli süpürge kokusu dikkatimi çekti ve denemek için aldım bir paket hemen.
Elektrikli süpürgelerle ev temizliği yaptığınızda süpürgenizden kötü kokular geldiği oluyor mu sizin de?Ben çok uzun yıllardır eski usul ağır,yer kaplayan elektrikli süpürgeler yerine dikey süpürgelerden kullanıyorum.Hem hafif,hem az yer kaplıyor dikey süpürgeler.Eski tarz süpürgelere nazaran motor kısmından daha az koku yayıyorlar.Bu koku çok rahatsız edici boyutta değil.Zaten bu kokular biraz da toz torbasının doluluğuyla,toz filtresinin kirliliğiyle de alakalı.Ben bunların temizliğini de çok sık yaptığımdan öyle fazla bir koku vermiyorlar ama merak bu ya işte denemek için aldım bu ürünü.
''Flink&Sauber (F&S) elektrikli süpürge kokusu;kağıt torbalı elektrik süpürgeleri için uygunmuş.Kötü kokuların giderilmesine yardımcı olurmuş''.Daha önce parfüm şeklinde fısfıslı sıvı süpürge kokuları görmüştüm ama kartuş şeklinde olanı ilk kez gördüm.Benim aldığım Flink&Sauber elektrikli süpürge kokusu zambaklı.Bunun 1-2 değişik kokusu daha vardı sanırım.Paket içinde 5 kartuş var.Kartuş silindir biçimde.Elinize aldığınızda çok hafif bir çiçek kokusu geliyor burnunuza.
Kullanımı çok kolay.Paketten çıkarttığınız kartuşu elektrikli süpürgenin hortumuyla çektiriyormuşsunuz ve çekilen kartuş toz torbası içinde kalıyormuş.Dikey süpürgelerde vakum gücü ve hortum ucunun darlığı sebebiyle sağlıklı bir emiş olmayacağından ben kartuşu direk toz torbası içine elimle koydum.
Rossmann mağazasından 3.99 TL.'ye aldığım Flink&Sauber (F&S) elektrikli süpürge kokusunun çok yoğun bir kokusu yok.Ama süpürgenin o havalandırma kapakçıklarından çıkan kokuyu da bastıracak güçte.İlk 1-2 süpürgeden sonra koku daha hafifledi.Tabi bu sizin süpürgeyi ne kadar alanda,ne kadar süre kullandığınıza da bağlı.Benim gibi her gün çocuklarını okula gönderdikten sonra evin dört bir köşesini düzenli ve aksatmadan süpürüyorsanız koku da bu tempoya yetişemez tabi.Kokusu çok yoğun ve uzun kullanışlı olmasa da,yine de işe yarayan bir ürün...

46 yorum:

  1. İadeyi ziyarete geldim. Ama ürün çok enteresanmış uygunda denemeye değer. Takipteyim...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinizzzz....Daha neler göreceğiz bakalım :) Takip için çokkkk teşekkür ederim...

      Sil
  2. Bende kullandım bu üründen, tek seferde iki kapsül atıyorum toz torbasına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa bak o aklıma gelmedi.Ben de 2'li deneyeyim bir sonraki sefere...

      Sil
  3. Çok ilginç bir ürünmüş. Rossmannın temizlik ürünleri çok seviyorum.Yaşadığım yerde rossmann olmadığından anneme ya da kardeşime her gelişlerinde bir sürü sipariş veriyorum. :) Güle güle kullanın.SEvgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann'da çok ilginç ürünler var,ben de işime gelen birşey oldukça deniyorum işte böyle..Teşekkür ederim.Benden de kucak dolusu sevgilerrr....

      Sil
  4. Bu arada güzel insan deep duyurmuş ondan geldim bir çayınızı içmeye :)Ne güzel bir ürünmüş :) valla denemeye değer efendim :) Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep sağolsun,blog sayfasında bana da yer vermiş...Ben çok sevindim gelmenize...Ahhh şurdan bir tuşla göndersem çayı size...Siz çay içerdiniz ben de kahveyle eşlik ederdim...

      Sil
  5. Her gün ilginç ilginç icatlar çıkıyor yav. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh o Rossmann mağazasında daha ne değişik ürünler var...

      Sil
    2. Çok merak ettim elektrikli süpürge susturucusu var mı ? :) :)

      Sil
    3. Ayyy ben de merak ettim ve bir araştırayım dedim.Bir sitede susturucu filtresi diye birşey gördüm :)

      Sil
  6. Merhabalar,
    Deep Tone'un paylaşımından geliyorum, takipteyim ^^
    Ben de bloğuma beklerim:
    vintagenmakeup.blogspot.com
    Sevgiler,
    EK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep'e sevgilerimi gönderiyorum.Esin hoşgeldinizzzz blog sayfama.Ne iyi ettiniz.Ben de hemen sizi ziyarete geliyorum...

      Sil
  7. Merhaba
    İadeyi ziyarete geldim..Takipteyim..
    Sizle ve rossmanla tanıştıp :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz,sefalar getirdiniz...Teşekkür ediyor ve sevgilerimi gönderiyorum :)

      Sil
  8. yaa!!! bunlar o işe mi yarıyormuuuuş!!! rossmann da görmüş ve anlam verememiştim :D :D incelemeye de vaktim olmamıştı, benim süpürgem su ile temizliyor yani bu tarz kokulara çok ihityacım oluyor harika oldu bunu okumam çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa neler neler icat ediyorlar vallahi.Bu toz torbalı süpürgeler için uygunmuş.Su filtreliler için uygun olur mu acaba?

      Sil
  9. Ne ürünler çıkıyor kokulara bayılırım bende gidersem alıp denemyi düşünüyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy daha neler göreceğiz kim bilir? Fiyatı çok uygun,deneyip memnun kalmasanız bile paranıza yazık olmaz en azından .....

      Sil
  10. Teşekkürler paylaşım için. İlginç bir ürün rossmann a gidince bakacağım. Takibe aldım bloğunuzu. Beni de izle butonuyla takibe alırsanız sevinirim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimmm...Rossmann mağazasında temizlik ürünleri reyonunda daha neler neler vardı.Bir iki şey daha aldım onları da ilerleyen yazılarda paylaşırım inşallah....

      Sil
  11. Evin her köşeciğini sürekli temizleyen biri olarak böyle bir ürünün olduğundan bile haberim yoktu :D O koku beni de çok rahatsız ediyor ve ilk fırsatta deneyeceğim çok teşekkürler <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh o süpürme ritüeli her gün bende de var.Sena Dursun'un yazdığı gibi 1 kartuş işe yaramazsa 2 deneyin bakalım...Benden de kocaman sevgiler size....

      Sil
  12. Merhaba iade-i ziyarete geldim. G+ takibe aldım demişsiniz bende sizi öyle yaptım. Bi ara blogdan da takipleşelim dilerseniz ;)
    Süpürgelere yemek artıkları ya da çürüme yapabilecek yiyecekler çektirilirse koku tapıyor evet dikkat etmek lazım ams bubs güzel bi önlemmiş bu ürün kullanılabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinizzzz,ziyaretiniz ve dönüşünüz için çokk teşekkür ederim.Nasıl isterseniz öyle ekleyebilir&takip edebilirsiniz,her iki alternatif te var :)
      Tabi iş sadece koku kartuşunda bitmiyor dediğiniz gibi,filtre ile de alakalı koku oluşmaması....

      Sil
  13. Ben de sarı renkli ve limon kokulu olanını kullanıyorum Yeşimcim, en azından içimiz biraz daha rahat ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de diyorum birkaç çeşidi daha vardı çok hafızamda kalmamış işte.Limonlusu tamam hatırladım,onun kokusu nasıl acaba?

      Sil
  14. Ne güzel ürünmüş... Denemek için not aldım Yeşim kızım. Maille takip butonu koymanı önersem :) Takip kolay oluyor. o zaman, yayınlarını kaçırmam. Daha sonra yeniden ziyaret edeceğim. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerinizi hemen dikkate aldım ve bu eksiğimi de giderdim :) Daha çokkkk çalışmam lazımmm çokkkk :) Saygılarımı ve sevgilerimi iletiyorum size...

      Sil
  15. Böyle bir ürünün varlığından haberdar değildim. Benimde aklımda bulunsun, birgün lazım olur elbet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dursun vallahi,ne zaman işe yarayacağı belli olmaz :)

      Sil
  16. duymamıştı daha once, genelde ıslak bırseyler cekınce koku yapıyor makıneler galıba, aklımda ıns teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında kuru çekiş gücü olan süpürgelere ıslak bir şeyler çektirmemek lazım.Koku daha yoğun olur o zaman..Rica ederim :)

      Sil
  17. Dediğiniz gibi filtrenin kirliliği ile alakalı bu koku. Asıl filtreyi temiz tutmak ya da değiştirmek daha önemli diye düşünüyorum. Bilgilendirme için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız,filtre temizliği çok önemli aslında kötü koku oluşmaması için...Güzel yorum için de ben teşekkür ederim...

      Sil
  18. Sayenizde böyle bir üründen haberim oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. ilk defa haberim oldu denemekte fayda var...
    sevgiler
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de mağazanın temizlik ürünleri reyonunu gezerken haberim oldu :) Benden de sevgiler size..

      Sil
  20. bulursam alacam ne hoş bir düşünce ilk kez gördüm iyi ki tanıtmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ne mutlu bana,ufacık ta olsa bir fayda sağlamışım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails