Diadermine Lift + Süperfiller Hyaluron Etkili Süper Serum

Diadermine markasını cildime iyi geldiği ve herhangi bir soruna (kızarıklık,alerji,pullanma vs..)sebebiyet vermediği için severek kullanıyorum.Cilt temizleme ve bakım ürünlerim bu markadan olunca serumu da eksik kalmasın diye Diadermine Lift + Süperfiller Hyaluron Etkili Süper Serumu da almıştım sene başında Rossmann mağazasından.Fiyatı yaklaşık 35 TL.civarında idi.Aslında yüz ve boyun bölgesi için kullanımı önerilen serumu satış görevlisi bana göz çevresi için de kullanabilirsiniz deyince ben de göz kremi niyetiyle kullandım.(Acaba yanlış mı yönlendirildim hissine kapıldım şimdi).Hala da kullanıyorum.
30-50 yaş aralığına hitap eden serum 2 güçlü yaşlanma karşıtı etkiyi bir araya getirir.
Uzun süreli sıkılaştırıcı etki;pro-kolojen içeren güçlü formülü kolajen üretimini desteklemek ve daha sıkı bir cilt oluşturmak için en önemli kolajenlerin yoğunluğunu arttırmaya yardımcı olur.
Yeniden yapılandırır,doldurur;mikro enjekte Hyaluronik Asit küçük damlalarla cilde nüfus ederek tıpkı profesyonel enjeksiyon gibi kırışıklıklara doldurucu etki yapar.Yapısında bulunan +%5 Hyaluron,24 saat boyunca cilt yüzeyine Hyaluronik Asit sağlayarak,gün boyu pürüzsüz bir görünüme kavuşturur.
Kullanımı,hergün temizlenen yüz ve boyun bölgesine,günlük bakım kreminin altına uygulama şeklinde olan serumun,cilde uyumluluğu ve etkinliği dermatolojik hassasiyet testleriyle kanıtlanmış ve hassas ciltlere uygunluğu onaylanmış.
Ürünün 30 ml.lik ambalajı var.Serumu her gece yatmadan önce göz çevreme göz bakım kremi ve haftada 1 de yüz ve boyun bölgeme serum niyetiyle sürüyorum.Göz çevremde herhangi bir hassasiyete,yanmaya,kızarmaya neden olmadığı için şanslıyım galiba.3 aydır benimle olan serum bir o kadar daha gider diye düşünüyorum.Diadermine markasının daha önce Lift Wrinkle Filler Serumunu kullanmıştım ama akışkan yapısı ve ağzındaki plastik kanallı ucu nedeniyle bir türlü sevememiştim kendisini.Bu serumun yapısı normal krem-losyon şeklinde ve ambalajından dolayı da kullanımı daha kolay.
Kırışık karşıtı bakım ürünlerini 30'lu yaşlardan itibaren kullanmaya başladığımdan derin çizgilerim ve kırışıklıklarım yok,çok şükür.Zaten bence bu tür kırışık karşıtı ürünleri zamanında,yaşa ve cilt yapısına göre,uzun süreli kullanmak bir sonuca ulaştırır.Yoksa bir kremi 3-5 ay kullanıp ta mucizeler yaratmasını beklemek gerçekçi olmaz.Diadermine Lift + Süperfiller Hyaluron Etkili Süper Serum göz çevrem için ihtiyaçlarımı karşılayan ve cildimi rahatsız etmeyen bir ürün oldu.Bir de markayı da sevdiğimi düşünürsek bitince yenisini almayı düşünebilirim..