Golden Rose Mini Velvet Matte Lipstick MIX 1

Golden Rose Mini Velvet Matte Lipstick'leri (kadife mat ruj)piyasaya çıktığından beri alıp denemek istemişimdir.E geç te olsa ben de sahip oldum artık bu mini ruj setine.Golden Rose Mini Velvet Matte Lipstick,MIX 1 ve MIX 2 olmak üzere 2 kapsül şeklinde satışta.Ben her ikisinden de aldım ama bugün Mix 1'den bahsetmek istiyorum.
MIX 1 içerisinde 01-05-10-17-19 ve 29 numaralı 6 adet kapsül şeklinde mini ruj bulunuyor.Bu minik rujlar elime geçince detaylı olarak inceledim,enine boyuna ölçtüm.Dünyanın en küçük ruju olarak adlandırılan Mini Velvet Matte Lipstick'in 1 cm.en;2,5 cm boy ölçüleri bu ada yarışır şekilde gerçekten.
Her bir rujun 12 kullanıma kadar ömrü var-mış.Rujun arka tarafında minicik bir kapak var,çıkarttığımda rujun sadece uç kısmında olduğunu fark ettim.Yani o minik ruj ambalajın tamamında yok.Asansör diye tabir edilen çevirmeli bir ambalaja sahip olmadığından uçtaki kısım bittikten sonra içeride kalan kısmı ruj fırçası yardımı ile kullanabilirsiniz.Bu sayede 12 kullanım eder herhalde.
''Kadifemsi,mat ve yumuşak yapısı ile kolayca sürülür;yoğun kapatıcılık özelliği ile dudaklara dolgun ve pürüzsüz görünüm kazandırır.İçeriğindeki güçlü nemlendiriciler ve E vitamini dudakları besler,kurumasını önler.Paraben içermez,dermatolojik olarak test edilmiştir''şeklinde açıklaması olan Golden Rose Mini Velvet Matte Lipstick MIX 1'in içindeki rujların bilek içimdeki renkleri,kapsüllerin ambalaj renkleriyle birebir uyumlu gibi görünüyor.
Rujların dudağımdaki duruşları ise şöyle(renkleri daha iyi anlamanız için rujsuz ve rujlu fotoğrafları birlikte paylaşıyorum);
01
Toprak tonlarında hatta sütlü kahve de denilebilir renk için,doğal bir duruşu var.Kahve tonları çok favorim değil ne yazık ki.
05 
Şeftali tonlarında biraz da kırmızı içeriyor.Beğendim.
10
Bana gül kurusu tonlarını hatırlatan bir renk.Bunu da beğendim.
17
Kadife kırmızısı tonu var desem doğru olur sanırım ve beğendiklerimden oldu.
19
Bana vişne rengini çağrıştırıyor.Bu rengi de sevdim.
29
Buna patlıcan moru mu desem ne desem bilemedim ama bana göre çok koyu bir renk olduğundan tercih etmem fazla.
Golden Rose Mini Velvet Matte Lipstick'lerin ortak özellikleri kadife gibi yumuşacık sürümlü uygulamaları,tek sürümde kapatıcılıkları,dudakta kuruluğa neden olmamaları.Benim en çok beğendiğim,bu set sayesinde birbirinden farklı 6 rengi aynı anda test edebiliyor olmak.Böylelikle beğendiğiniz bir renk olursa serinin normal ebatlarındaki Velvet Matte Lipstick'lerini alıp kullanabilirsiniz.Ben BİM marketten her bir seti 10 TL.civarı bir rakama almıştım.Golden Rose web shopta 14,90 TL.satış fiyatı var.Set olarak değil de tek almak isterseniz Golden Rose web shop'ta mini boyun tekli fiyatı 2,5 TL.Mini Velvet Matte Lipstick,mini boylarından dolayı taşınması çok kolay bir ürün.Gerekirse beğendiğiniz bir rengi pantolonunuzun bozuk para cebinde bile taşıyabilir,gün içinde her an rujunuzu tazeleyebilirsiniz.Kalıcılık konusunda çokkkk uzun süreli olduğunu söyleyemeyeceğim.Hatta çok koyu ve yoğun renkler bir süre sonra dudak içinde silindiğinde sadece dudak çizgisinde kalem çekilmiş görüntüye neden oluyor.MIX 1 sette 05,10,17,19 beğendiğim;01 ve 29 çok tercih etmeyeceğim renkler oldu benim..