18 Nisan 2017 Salı

İpana Komple Bakım 7 & Ağız Bakım Suyu Etkili Diş Macunu 😀😁

Bu aralar her ne kadar beyazlatıcı özelliğe sahip diş macunları deniyor olsam da diş temizliğinde ağız bakım sularını da ihmal etmemeye çalışıyorum.Geçtiğimiz aylarda A101 market alışverişim sırasında İpana Komple Bakım 7 & Ağız Bakım Suyu Etkili Diş Macunu'nu hem 1 alana 1 bedava 9,75 TL.fiyatı hem de ağız suyu da etkili olmasından dolayı merak edip aldım,denedim,bitirdim ve yazayım dedim.
Her biri 100 ml.ebada sahip diş macunu;''2'si 1 arada özelliğiyle diş macununun dişlere yaptığı bakımı ve çalkalama sularının ağız içi tam temizlik etkisini sunuyor.Komple bakım 7;kök çürükleri,diş çürükleri,diş eti rahatsızlıkları,tartar,plak,kokulu nefes ve lekeler üstünde koruma sağlarken;ağız bakım suyu,su ile çalkalama esnasında ağız bakımını tamamlayarak ekstra ferahlık veriyor''şeklinde açıklamalar var çeşitli sitelerde bu ürünle ilgili (Ambalaj üstünde özellikleri içeren çok fazla detay yok).
Diş macunu beyaz-mavi renkli ve içinde tuz zerreciği kadar mavi partiküller bulunuyor.
Bu diş macununu alırken çok büyük beklentilerle almadım sadece şu ağız bakım suyu etkisini merak etmiştim.Nane tadının çok yakıcı olmadığını,ağızda bıraktığı ferahlık etkisinin bir süre devam ettiğini ve yüzeysel temizliği güzel yaptığını söyleyebilirim.Benim dişlerimde 'kök çürükleri,diş çürükleri,diş eti rahatsızlıkları,tartar,plak,leke''gibi sıkıntılar yok şükür,sadece diş renginde leke değil ama kafein ve nikotine bağlı değişim var.Bu anlamda da ferahlatıcı nefes özelliği haricinde öyle çok ahım şahım etkileri olan bir diş macunu oldu diyemeyeceğim...

22 yorum:

  1. ipana artık hiç kullanmıyorum sadece splat veya benzeri macunları alıyorum.. splatin ağız çalkalama köpüğü de gayet güzel ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stoğumda 1-2 diş macunu daha var,bitince çokça adını duyduğum Splat deneyeceğim sanırım...

      Sil
  2. bende zaman zaman kullanıyorum ama dediğin gibi vaaz geçilmezim değil. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentilerim için değil ama indirimli dönemler için alabilirim belki tekrar...

      Sil
  3. Diş fırçalama alışkanlığı düşük bir ülkede yaşıyoruz.Fırçalamadan olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçalamaya;ağız çalkalama suyu,diş ipi,rutin diş doktoru kontrollerini de eklemeli bence herkes.Ama nerdeeeee ?

      Sil
  4. ipana bizim ailenin en sevdiği markaa :)

    YanıtlaSil
  5. bende genelde marketten alırsam ipana alıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar beyazlatıcı özelliği iddiası olanları deniyorum,bir de indirimli olanları..

      Sil
  6. İpana benim de hep kullandığım bir marka

    YanıtlaSil
  7. Epeydir kullanmadım İpana markasını.

    YanıtlaSil
  8. Buram buram alkol kokan keskin ağız bakım sularını hiç sevmiyorum.İpana bu açıdan ideal bencede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerikleri 3 aşağı 5 yukarı aynı hemen hemen markaların,vaatleri de aynıııı etkisizlikleri de...

      Sil
  9. ipana bende severek kullandığım bire diş macunu yıllardır kullanırız Annemle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklenti ve etkilerine göre değiştiriyorum zaman zaman markayı ben :)

      Sil
  10. İpana'nın ferahlatma etkisi düşük geliyor bana, Colgate'çiyim ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O biraz da ürünün içeriği ve özelliğiyle de alakalı sanırım.Aynı markanın farklı ürünleri zaman zaman etkili olabiliyor...Mesela İpana Luxe Perfection Beyazlatıcı Diş Macunu ferahlık etkisi bana göre bu üründen çok daha etkiliydi..

      Sil
  11. Não mais gostei da dica, obrigado pela sua visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails