Golden Rose Dream Eyes Eyeliner No 401

Göz makyajımın vazgeçilmez parçasıdır göz kalemi ve eyeliner. Aslında fonksiyon olarak göz kalemi ve eyeliner aynı işlevi  görse de göz kalemi eyeliner kadar koyu siyah olmaz, eyeliner'a nazaran soluktur, mattır, daha az belirgindir, hat olarak biraz kalındır, aynı zamanda daha çabuk akar. Eyeliner sürülmesi biraz meşakkatli görünse bile daha canlı siyahtır, belirgindir, kalıcıdır, hemen dağılma yapmaz. Tercihimi göz kaleminden yana kullansam bile bu sefer ki seçimim eyeliner'dan yana oldu.
Dream Eyes Eyeliner, Türkçeleştirirsek, Rüya Gözler Göz Kalemi diyebiliriz sanırım. Benim aldığım No:401'in rengi siyah. Bilinen eyeliner'ların aksine, ince kıl fırça yapısı yerine kalem uca sahip. Ve bu uç yumuşak bir yapıda. Göze sürümü kolaylaştırıyor ve rahatsız etmiyor. Bazı eyeliner'ları dipten çevirince yeni uç çıkmasına rağmen Dream Eyes Eyeliner'da o özellik yok, kalemtıraşla açılıyor ucu.
Normalde ince fırça uçlu eyeliner çekme özürlüyümdür ama Golden Rose Dream Eyes Eyeliner No:401'i çok rahat uyguladım. Sürümü kolay geldi bana. Gerçekten de göz kaleminden daha siyah, belirgin yapısı. Cilt yapımın yağlı olmasından mütevellit, göz kalemi çok uzun süre dayanmaz hemen akma, dağılma, bozulma yaparken bu eyeliner daha uzun süreli bozulmadan, akmadan kaldı gözümde. Likit eyeliner'lar gibi temizleme zorluğu olmaması da bir artı oldu benim için. Golden Rose Dream Eyes Eyeliner No:401'in aşağıdaki fotoğrafta gözümde duruşunu daha iyi görebilirsiniz.
Golden Rose, ulaşılır fiyatlar ve yaygın satış noktası olmasından dolayı kolay bulabileceğiniz bir marka. Golden Rose Dream Eyes Eyeliner, markanın internet alışveriş sitesinde 75 TL (2024 yılı fiyatı). Ben beğendim, bundan sonraki kozmetik alışverişlerimde tekrar alıp kullanmaya devam edebilirim sanırım.