Diadermine Derinlemesine Temizleyici Yüz Yıkama Jeli


Bu hafta boyu Diadermine Lift Wrinkle Filler serisi ürünlerinden gece kremi,serum ve göz kremi ile ilgili paylaşımlarım olmuşken Diadermine ürünleriyle ilgili son yazım da bu yüz yıkama jeliyle ilgili olsun istedim.

Normal/karma ve yağlı cilt tipleri için hazırlanmış Diadermine derinlemesine temizleyici yüz yıkama jeli,arındırıcı mentol içeren formülüyle siyah noktaları yok etmeye yardımcı olurken,cildi arındırıp görünümünü de düzeltiyor-muş.Bu yüz yıkama jelinin etkisi ise;
Geniş gözenekli bir yapıya sahip ve cilt problemlerine meyilli olan tüm ciltleri mükemmel şekilde temizler,
Arındırıcı mentol içeren formülü sayesinde cildi her türlü kir ve kalıntılardan arındırmaya yardımcı olur,
İlk günden itibaren ciltteki kir ve yağ noktaları yok etmeye ve yeniden oluşumunu engellemeye yardımcı olur,şeklinde.
Yüz yıkama jelinin kapağı ve ağız kısmı alta gelecek şekilde yapılmış.Bu kullanım anlamında kolaylık sağlıyor.Ağız kısmı muhafaza ederken de altta kaldığından,sıkmaya,dibinde kalmış son birkaç damlayı çıkartmaya çalışmaya gerek olmuyor.Jelin şeffaf bir yapısı var,yoğun yapıda değil ama cıvık ta değil.Uygulama şekli olarak;günlük olarak nemli cilde uygulayın ve nazikçe masaj yapın,bol miktarda su ile durulayın yazılmış ambalajı üstüne.
Bu jeli 3 ay önce Carrefoursa'dan %50 indirimli almıştım.15,50 TL.olan jel 7,75 TL.'ye gelmişti.Bu anlamda bazen marketlerin ve kozmetik mağazalarının aylık ve günlük indirimlerini takip etmek çok ekonomik oluyor.Bu jelin çok hafif,hoş bir kokusu var.150 ml ebadındaki jel uzun süreli kullanım sağlıyor diyebilirim.Ben 3 aydır kullanıyorum.1-1,5 ay kadar daha idare edecek gibi beni.Jeli her sabah yüz temizliğimde ve makyaj yaptıktan sonra kullandığım makyaj temizleme mendillerinden sonra kullanıyorum.Makyaj temizleme mendilleriyle yapılan temizlik her ne kadar makyajı çıkarsa da ben cildimde kalan ağırlıktan hoşlanmıyorum.O anlamda makyaj temizliği sonrasında temizlenmiş hissi veriyor bana.Sabah uygulamam da yüz bölgemi su ile ıslatıp nohut tanesi büyüklüğünde jeli dairesel hareketlerle masaj yaparak temizleme şeklinde oluyor.Yüzümü yıkarken içerdiği mentol hafiften bir serinlik ve ferahlık hissi de veriyor.Benim cildimi temizlediğini ve birkaç saat te olsa yağlanma ve parlak görünümden arındırdığını söyleyebilirim.Ama siyah noktalar üstünde beklediğim etkiyi vermedi ne yazık ki.Siyah noktaları tamamen yok ettiğini söyleyemem ama düzenli kullanımda gözenekleri açtığını yazabilirim.