Diadermine Lift Wrinkle Filler Gece Kremi

Cilt bakımım standart olarak sabah yüz yıkama jeli,yatmadan önce gece kremi,göz çevresi kremi kullanma;haftada bir de siyah nokta temizleme bantlarını uygulama şeklinde oluyor genelde.Bunun için özellikle yaşıma,cilt yapıma ve cildimin ihtiyacına yönelik ürünler tercihimdir.Bugün yazımda da bu ihtiyaçlara yönelik kullandığım Diadermine markasının gece kreminden bahsedeceğim.
35-55 yaş aralığına (eyvahhhh yaş aralığım ortaya çıktı,Allah'tan alt sınırlardayım daha :) )hitap eden Diadermine Lift Wrinkle Filler krem,mikro-yapılandırıcı hyalüronik asit içeren formülü sayesinde kırışıklıkları doldurmaya yardımcı ve sıkılaştırıcı etkiye sahip bir gece kremi.Hyalüronik asitin insan vücudundaki görevi daha çok gelişim,iyileştirme ve bakım üzerinedir.Dokularda bulunduğu için cildin esnekliğini korumakta,sabit bir durumda tutma ve kolajen liflerinin oluşumunda bakım görevi üstlenir.
''Ciltteki doğal hyalüronik asit miktarı azalınca cilt dokusu zayıflar,bunun sonucu cilt dokusu incelir,ciltteki sıkılık azalır,ciltte daha derin kırışıklı bir görünüm oluşur.Diadermine Lift Wrinkle Filler gece kremi bu aşamada ortaya çıkan yaşlanma belirtilerini ve kırışıklıkları azaltmaya yardımcı olmak üzere geliştirilmiş.Hyalüronik asit cilde derinlemesine nüfus eder,kırışıklıkları doldurucu etki yapar,cilt yenilenmesini destekler,cildin esnekliğini ve sıkılığını artırır''.Bunlar markanın açıklamaları ve vaatleri tabi ki de.

Ambalaj üstünde Dr.Caspari işbirliğinde gerçekleştirilmiştir yazıyordu merak edip araştırdım kim bu Dr.Caspari diye.Belki biliyorsunuzdur,bilmiyorsanız da şimdi öğreneceksiniz Diadermine,Schwarzkopf-Henkel firmasına ait bir Alman markası.Tam adı Peter Caspari olan Dr.Caspari ise 1998 yılından beri Almanya'da plastik ve estetik cerrah olarak ün yapan,profesyonel cilt bakımı ve yaşlanma karşıtı bakım konularında da uzman olan bir doktormuş.Yani Diadermine bu Lift Wrinkle Filler serisinde bir estetik doktorla işbirliği yapmış anlayacağınız.

Bu kadar bilgi yeter sanırım.Şimdi gelelim kreme.Diadermine'in Lift Wrinkle Filler serisindeki ürünlerin hepsinin dış ambalajı yukarıda gördüğünüz üzere siyah.Ambalaj içinde 50 ml.lik bir kavanoz çıkıyor.
Kozmetik ürün alırken cilt yapımla beraber ürünün açıklamalarına,içeriğine,kullanım ömrüne,kutusunun deforme olup olmadığına,bir de ürün koruma yada güvenlik bandı olup olmamasına dikkat ederim.
Bu fotoğrafı,kavanozu ilk açtığımda yani 3 ay önce çekmiştim.Yazımı yazmak için bir süre kullanıp deneyimimi öyle aktarmak istediğimden yeni yazma fırsatı buldum.Kavanoz dediysem reçel,bal,turşu kavanozu değil tabi,avuçiçi kadar bir ebat.İnsan da ''amannn bu ne kadar yeter ki bana'' dedirten bu kavanozcuğu yaklaşık 3 aydır,her gece yatmadan önce düzenli kullanıyorum ve daha yarıya ulaşmadı şükür ki.Krem yapısı çok yoğun olduğundan az miktar krem yetiyor zaten.Uygulaması çok kolay.Her gece yatmadan önce cildimi temizliyorum,yüzüme ve boyun bölgeme dairesel hareketlerle masaj yaparak uyguluyorum.
Diadermine Lift Wrinkle Filler gece kremini o zaman Carrefoursa'dan %50 indirimli almıştım.Krem 53,50 TL'den 26,75 TL'ye gelmişti bana.25 yaşından itibaren cilt elastikiyetini kaybetmeye ve ilk kırışıklıklar çıkmaya başladığından kırışık karşıtı ürünleri,cilt yapımıza ve ihtiyacına yönelik olarak bu yaşlarda kullanmaya başlamamızda yarar var.Yani 40 yaşına kadar bir şey kullanmayıp,oluşmuş kırışıklıkları yok etmede kremlerden medet ummayalım boşu boşuna.Ben de hemen hemen 30'lu yaşlarıma yakın yıllarda başladım bu tür kırışık karşıtı cilt kremleri kullanımına.Bir süre gündüz bakımı da vardı listemde ama 7 sene önce Egemen'in hayatıma dahil olmasıyla bıraktım gündüz bakımını.Ama gece kremimi,göz çevresi kremimi bırakmam.Belki de krem kullanımına 30'lu yaşlarıma yakın başladığımdan şu an derin çizgilerim,derin kırışıklıklarım yok benim.Göz çevremde ince kaz ayağı diye tabir edilen,mimik hareketimle beliren ve alnımı paralel geçen ince ve silik kırışıklık hariç.Bu kadar kusur kadı kızında da olur ne yapalım :) Biraz da cildimin yağlı olmasının faydasını görüyorum.E bir de minyon tipliyim yaşımı göstermiyorum..Şanslıyım sanırım bu konuda.Diadermine ürünlerini seviyorum,kullandığım seriyi seviyorum.Cildimde mucizeler yaratmasa bile uzun vadede o mucizeye yardımcı oluyor en azından...