6 Ekim 2016 Perşembe

Diadermine Lift Wrinkle Filler Serisi: Göz Kremi..

Diadermine Lift Wrinkle Filler serisi kırışık karşıtı kremleriyle ilgili daha önce 
Diadermine Lift Wrinkle Filler Serisi: Gece Kremi ve Diadermine Lift Wrinkle Filler Serisi: Serum başlıklı yazılarımı paylaşmıştım.Bu serinin gece kremi ve serumu ile ilgili yazılarıma mavi başlıklara tıklayarak ulaşabilirsiniz.Bugün de yine Diadermine Lift Wrinkle Filler serisine ait göz kreminden bahsedeceğim.

35-55 yaş aralığına hitap eden Diadermine Lift Wrinkle Filler göz kremi,mikro-yapılandırıcı hyalüronik asit içeren formülü sayesinde kırışıklıkları azaltmaya  ve sıkılaştırmaya yardımcı olan bir göz kremi.Formülündeki hyalüronik asit aslında cildimizin doğal yapısında bulunuyor ve görevi daha çok gelişim,iyileştirme ve bakım üzerine.Bu asit cildimizin esnekliğini korumakta,sabit bir durumda tutmakta ve kolajen liflerinin oluşumunda bakım görevi üstlenmektedir.
''Ciltteki doğal hyalüronik asit miktarı azalınca cilt dokusu zayıflar,bunun sonucu cilt dokusu incelir,ciltteki sıkılık azalır,ciltte daha derin kırışıklı bir görünüm oluşur.Diadermine Lift Wrinkle Filler göz kremi bu aşamada ortaya çıkan yaşlanma belirtilerini ve kırışıklıkları azaltmaya yardımcı olmak üzere geliştirilmiş.Hyalüronik asit cilde derinlemesine nüfus eder,kırışıklıkları doldurucu etki yapar,cilt yenilenmesini destekler,cildin esnekliğini ve sıkılığını artırır''.Bunlar markanın açıklamaları ve vaatleri tabi ki de.Diadermine bu Lift Wrinkle Filler serisinde,Almanya'da plastik ve estetik cerrah olarak ün yapan,profesyonel cilt bakımı ve yaşlanma karşıtı bakım konularında da uzman olan Dr.Caspari ile işbirliği yapmış.Zaten ambalaj üstünde de belirtilmiş bu.

Türkçe açıklamalarla dolu siyah kutunun içinden İspanyolca olduğunu tahmin ettiğim bir dile ait ikinci bir ambalaj kutu daha çıktı.Yani buna Türkiye pazarında neden gerek duymuş firma anlamadım  ben...
Bu kutunun içinden de 15 ml.lik bir tüp  çıkıyor.
Göz kremi yapı olarak ne çok yoğun ne çok sıvı,orta karar.Göz kremlerinde genel olarak bilye uçlu olanlar,sürülmedeki kolaylığı ve uygulamadaki pratikliğiyle tercihim olsa da Diadermine'nin bu gece kremini de sevdim sayılır.Tüpün ucundaki ince delikten çıkan kremi göz altıma çizgi şeklinde sürüp tüm göz çevreme dairesel hareketlerle masaj yaparak yediriyorum.Kutu üzerinde uygulama olarak ''sabah ve akşam olmak üzere'' diye 2 kez kullanımdan bahsedilmiş ama ben sadece gece yatmadan önce kullanıyorum.
Diadermine Lift Wrinkle Filler göz kremini de diğer Diadermine kremlerim (gece kremi ve serum)gibi 3 aydır kullanıyorum.3 ay önce Carrefoursa'dan %50 indirimli almıştım.Göz kremi 53,50 TL'den 26,75 TL'ye gelmişti bana.Bu göz kreminin şu anki piyasa fiyatlarından bazıları şu şekilde:
hepsiburada43,12 TL
n11: 28,75 TL - 60,46 TL arası
Fiyatlar sadece bilgi amaçlı verilmiştir.Güncel fiyat bilgileri için mavi başlıklara tıklayın lütfen.

Diadermine Lift Wrinkle Filler göz kremi ile ilgili yorumum:Cildin elastikiyetini kaybedip ve ilk kırışıklıkların oluşmaya başladığı 25 yaş civarında kırışık karşıtı kremleri kullanmaya başlamakta yarar var.Ben de hemen hemen 30'lu yaşlarıma yakın yıllarda kullanmaya başladığım için bu tür kırışık karşıtı cilt kremlerini,şu an derin çizgilerim,derin kırışıklıklarım yok sayılır.Sadece göz çevremde ince kaz ayağı diye tabir edilen ve mimik hareketimle beliren,bir de alnımı paralel geçen ince,silik bir kırışıklık mevcut şu an.Gündüz cilt bakımına zaman ayıramıyorum ama gece kremi ve göz çevresi kremini ihmal etmemeye çalışıyorum.Diadermine ürünlerini ve kullandığım seriyi seviyorum.Bu kırışık karşıtı kremler cildimde mucizeler yaratmasa bile,uzun vadede o mucizeye yardımcı oluyorlar en azından...
Diadermine Lift Wrinkle Filler serisindeki gece kremi,serum ve bu göz kreminin ambalajında birebir aynı açıklama yazıyor.Açıklamalarda değişen tek şey gece kremi,serum ve göz kremi kelimeleri olmuş.O yüzden ben de bu serideki yazılarım boyunca kutu üstündeki açıklamaları aynen aktardığımdan benzer oldu paylaşımlar birbirine,bunu bir dip not olarak yazayım unutmadan hemen.

Benzer Yazılar

4 yorum:

  1. bu seri yazılarını merakla takip ediyorum, bu güzel paylaşımlar için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soslu Badem,gece kremiydi,serumdu,göz kremiydi derken bu seri yazılarını bitirdim şükür :) Okuduğunuz ve güzel yorumunuz için de ayrıca teşekkür ederim.Sevgilerrr.....

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ben de okuyup yorumladığınız için çokkkk teşekkür ederim Yeliz'in Keşifleri.Sevgilerrr....

      Sil