Essence Get Big Lashes 3 Triple Black Mascara

Kozmetik ürünlere bu kadar şaşalı,uzun isim verdiklerinde daha mı albenili,cazip oluyor?Oluyorsa da o özelliği yansıtıyor mu?Merak ediyorum.Essence markasının bu maskarasını büyük kirpikler,üçlü siyah maskara diye çevirsem yanlış olmaz herhalde.
''Siyah,daha siyah,üç kat siyah;nefes kesici ve baş döndürücü bir görünüm;geniş ve yenilikçi fırçasıyla maksimum hacim,yoğun kirpikler''.Markanın bu maskarayla ilgili açıklaması,vaatleri bu şekilde.Her zaman olduğu gibi yine,kozmetik ürünleri alırken ürün koruma bandı olup olmadığına dikkat edin şeklindeki hatırlatmamı da yapmam lazım bu arada :)
Ve gelelim benim ince,seyrek,cılız kirpiklerimde bu maskaranın nasıl bir etki yarattığına.
Kirpiklerimin doğal hali / 3 kat Get Big Lashes 3 Triple Black Mascara uygulanmış hali
Rossmann indiriminden 4.25 TL gibi çok uygun ve ekonomik altı bir fiyata almıştım.Siyah,daha siyah,üç kat siyah,maksimum hacim,yoğun ve büyük kirpikler vaat eden bu maskarayı ya ben yanlış anladım ya da maskarayı doğru kullanamadım yoksa bu kadar vaat edilen şey sonrası uzaya doğru çıkması gerekiyordu kirpiklerimin.Şaka şaka.O kadar da uçmayayım hadi.Hakkını da yemeyeyim maskaranın şimdi.Evet yokmuş gibi duran kirpiklerimi görünür hale getirdi ama benim beklentilerimi yerine getiremedi maskara.3 kat siyahlık,hacim,dolgunluk,uzunluk bana göre yetersiz.Essence Get Big Lashes 3 Triple Black maskarayı bitene kadar kullanırım sonrasında ise bir daha almam sanırım.Allahtan bu maskara için ödediğim rakam 4.25 gibi komik bir rakam yoksa üzülürdüm boşa gitti diye...Siz kullandınız mı?Çok mu haksızlık yaptım acaba maskaraya?Ne dersiniz?