Essence Sheer Shine Lipstick / All About Cupcake Ruj

Lipstick serisi My First Love ve Frosted Rujdan sonra bugün 11 numara All About Cupcake Ruj blog konuğum.All about cupcake ''kek hakkında herşey'' olarak çevrilebilir mi yada benim bilmediğim başka bir anlamı var mı acaba bilmiyorum ama bir ruj için çok ilginç bir ad bu.
Sheer&Shine serisinde 13 farlı renk alternatifi var sanırım.Bendeki 3 rengin haricinde;
02 Cute Nude(Çıplak Sevimli)
03 Bff
07 Sparkling Miracle(Köpüklü Mucize)
08 Be Happy(Mutlu Ol)
09 I Feel Pretty(Güzel Hissediyorum)
10 Glamour Queen(Göz Kamaştırıcı Kraliçe)
12 Candy Love(Şeker Aşkı)
13 Like a Princess(Prenses Gibi)
15 Brick is Chic(Şık Tuğla)
16 Legenberry(Valla bunu Google bile çevirememiş artık ben de bilemiyorum)
renkleri de var.Bu rujların hepsinin birbirinden ilginç ismi var orası kesin.

Sheer&Shine serisi yumuşak formülü ile şeffaf bir parlaklık,ışıltı vaat ediyor.Saydam olan kapak sayesinde içindeki rujun rengini görmeniz mümkün,aynı zamanda bu şeffaf kapak içindeki rujla aynı tonda.Pembenin tatlı bir tonu diyebileceğim renge sahip ruj,bilek içimde uygulamada bu tonu verdi.
Bunu daha önceki iki Essence ruj paylaşımımda belirtmiştim tekrar belirteceğim,bu rujun kokusu ve tadı bana bir milyoncularda satılan merdiven altı ucuz rujların kokusu ve tadını anımsattı,hoşuma gitmeyen bir koku ve tat..(Lütfen markaya ve kullananlara saygısızlık gibi algılanmasın).Dudaklarıma şeffaf bir renk,ıslak,ışıltılı ve parlak bir görüntü verdi ruj.Yoğun yapıda bir renk değil bu.Hatta renk bile değil,dudak kremi gibi sanki...Bak yine unuttum dudak kremi değil lip balm,böyle yazınca daha havalı oluyor sanırım.Zaten Essence Sheer&Shine rujların bahsedilen tek özelliği de saydam,şeffaf tonlardaki ışıltısı.. Sanki bilek içime sürdüğümde rengi daha iyi belli etmişti,dudağımda o rengi vermedi.
Essence Sheer&Shine Lipstick  All About Cupcake 11 numarayı Rossman'daki indirim döneminde 3.63 TL'ye almıştım.Diğer iki Essense ruj da olduğu gibi bu rujun da çok fazla rahatsızlık verici boyutta olmasa bile kokusu ve tadı hoşuma gitmedi.Bir de çok kalıcı bir ruj değil,gün içinde bir kaç kez tazelemek gerekiyor rengini ve ışıltısını muhafaza etmek için.Bunun haricinde çok hafif olan rengini,ışıltısını ve parıltısını beğendim.Zaten beğendiğim tek tarafı da bu oldu.Bu ruju kullananların da yorumlarını merakla bekliyorum..