Flormar Full Color Nail Enamel / Love İs Blushing Oje

Flormar Full Color Nail Enamel Optimistic Red ve Bubble Gum ojeden sonra seriden aldığım 3.oje olan  Love İs Blushing ''Mahçup Aşık'' oje var bugün blog sayfamda.Bu ojelere böyle enteresan yakıştırmaları,isimleri nereden bulup koyuyorlar bilmiyorum ama bu oje bildiğin fuşya işte.Fuşya enerjinin rengiymiş,insan bedenine enerji verirmiş,baharı hatırlattığı için insan psikolojisini rahatlatıp,kullanan kişiyi motive edermiş.Yani rengin ifade ettikleriyle Mahçup Aşık ne kadar örtüşüyor anlamadım ben..
Neyse konuyu tekrar Flormar Love İs Blushing ojeye getiriyorum.''Trend renkleri ve özel ambalajı ile Full Color Nail Enamel,yoğun pigmentli formülü sayesinde tek katta dahi yoğun kapatıcılık sağlar.Expert Gel IV teknolojisi ile kolay uygulanır ve parlak bir görünüm yaratır''şeklinde bir ürün açıklaması var Flormar'ın.Numarası FC12 olan Love İs Blushing ojenin akıcı bir yapısı var.
Tek katta da aslında rengi belli ediyor ama 2 kat uygulamada daha keskin,canlı,parlak bir hava veriyor bana göre.Bu oje tırnak kusurlarımı da güzel kapattı.Yani tırnak dipleri ve yanlarda ki bakımsız görünümü kamufle etti en azından.
tek kat uygulama
iki kat uygulama
Oje 2 kat uygulama sonrası asetonla temizliğinde pek zorluk çıkarmadı bana,tırnak diplerine rengini bırakmadı da.
Bu ojeyi de serideki diğer ojelerle beraber Şok marketten almıştım.Fiyatı 1,95 TL idi.Flormar'ın bu serisinde saydığım kadarıyla 30 renk çeşidi var ama kendi internet sitesinde Love İs Blushing ojesi yok.Ojenin akıcı bir yapısı var.Yine bu ojede de sevmediğim dar fırça kullanılmış.Flormar'ın,bu seri için kullandığı ''tek katta dahi yoğun kapatıcılık sağlar''vaadini bu oje yerine getiriyor ama dediğim gibi 2 kat uygulama çok daha çekici bence.Beğendiğim özelliklerinden biri de tırnak kusurlarını güzel gizliyor ve kapatıyor olması idi.Fuşya bana göre iddialı bir renk.Zaten gündelik hayatta ev işi,çocuklar derken oje süremez biri oldum,süreceğim zaman genelde daha pastel,yumuşak tonları tercih ederim.Her zaman olmasa bile ara sıra kullanabilirim sanırım.Sonuç olarak Flormar'ın ''mahçup aşık'' Love İs Blushing ojesini beğendim ben...