Flormar Full Color Nail Enamel / Bubble Gum Oje

Flormar Full Color Nail Enamel serisi Optimistic Red ojeden bahsetmiştim.Bugün de aynı serinin Bubble Gum ojesi blog konum olacak.
Flormar Full Color Nail Enamel Bubble Gum oje numarası FC03.Pamuk şekeri pembesi kıvamında olan renginden dolayı bubble gum yani sakız demişler bu ojeye herhalde.Adıyla doğru orantılı olarak ta komple bir pembelik hakim ambalajda.Bu arada pembe insana neşe ve mutluluk veren bir renkmiş,saflığı ve sevimliliği çağrıştırırmış,kişiler üzerinde olumlu duyguların oluşmasına yardım edermiş,sakinleştirici,saldırganlığı önleyici ve rahatlatıcı etkisi varmış.Bunu da bir dip not olarak paylaşmak istedim.
Şimdi konuyu Flormar Bubble Gum ojeye getiriyorum tekrar.''Trend renkleri ve özel ambalajı ile Full Color Nail Enamel,yoğun pigmentli formülü sayesinde tek katta dahi yoğun kapatıcılık sağlar.Expert Gel IV teknolojisi ile kolay uygulanır ve parlak bir görünüm yaratır''şeklinde bir ürün açıklaması var Flormar'ın.
tek kat uygulama
Tek kat bana hem rengi tam göstermiyor hem de açıkları tam kapatmıyor gibi geldi.Onun için iki kat uygulama daha etkili diyebilirim bu renk için.
2 kat uygulama
2 kat uygulamadan sonra oje tırnak diplerinde renk bırakmadan çıkıyor hemen.Pamukta da yoğun bir kalıntı bırakmıyor.
Bu ojeyi de Şok marketten almıştım.Fiyatı 1,95 TL idi.Flormar'ın kendi internet sitesinden online alışveriş yapabiliyorsunuz,orada da fiyatı aynı.Full Color Nail Enamel serisinde toplam 30 renk çeşidi var.Ben baktım sarıdan yeşile,maviden turuncuya,liladan siyaha her renk var neredeyse.

Ojenin yarı yoğun bir yapısı var.Fırça yapısı dar.Dar fırçaları sevmiyorum çünkü tüm yüzeye aynı anda etki etmiyor;geniş,yelpaze şeklindeki fırça yapısı daha pratik ve kolay uygulama sağlıyor bence.Flormar,bu seri için her ne kadar ''tek katta dahi yoğun kapatıcılık sağlar''vaadinde bulunsa bile ben tek katta mükemmel kapatıcı oldu diyemeyeceğim,2 kat sürünce daha belirgin hale geliyor pembe.Bu ojede ince fırça yapısı harici beğenmediğim bir diğer şey ise tırnak kusurlarını kapatmayışı oldu.Mesela bu serinin FC08 Optimistic Red ojesi bu kusurları kapatma,tırnakları bakımlı gösterme anlamında başarılıydı.Ama FC03 Bubble Gum ojesi tırnak dibi ve yanındaki kusurları kapatamadı ne yazık ki.Bu eksilerin yanında rengi çok beğendim,şeker,tatlı,şirin bir renk.Uzun lafın kısası Flormar'ın ''sakız'' bubble gum ojesini beğendim ben..