Dalin Kolay Tarama Bebek Şampuanı

Prenseslerimizin o ipek gibi yumuşacık saçlarını banyo sonrası ''aman canını yakmayayım,aman saçını acıtmayayım''diye ne incelikte,ne kibarlıkta taradığımızı kız anneleri bilir.Egemen ve Derin'in doğumlarından neredeyse 1 yaşlarına kadar geçen sürede Sebamed'in bebeklere özel şampuanlarını kullanmıştım.Sonra Sebamed'i bıraktık Johnsons Baby ve Dalin arasında gidip geldik.Şu sıralar sıklıkla Dalin bebek şampuanını kullanıyoruz her ikisi için de.1 numaram Egemen'in maşallah gür ve kalın telli saçları vardır.2 numaram Derin'in ise daha ince telli,daha yumuşaktır saçları.Siz inanır mısınız bilmem ama bebekliklerinde ilk yaş gününün hemen ertesi,her ikisinin de saçlarını kuaförde saç kesme makinesiyle sıfıra vurdurmuştum.İpek gibi,ince,narin,yumuşacık saçları yerine daha gür,daha güzel uzamıştı yeni saçları.
Yalnız benim 2 numaram Derin'in punkçı tarzı bebeklik saçları ilk sıfıra vurdurduktan sonra da aynı şekilde uzamaya devam edince,2.doğum gününün ertesi,kendini yine kuaför koltuğunda buldu yavrum,saçlar tekrar kazıtıldı.Derin neredeyse 3 yaşına kadar uzun saçlı olamadı ne yazık ki.Benim bel hizama yakın saçlarımla avunup durdu,hatta bana ''Rapunzel''adını takmıştı.''Ben de büyüyünce Rapunzel olacağım'' deyip duruyordu.Ayyy bak nasıl duygulandım şimdi..Şu an 4 yaşına 3 ayı kaldı ve neredeyse koltuk altı hizasına ulaştı saçları güzel bir şekilde.Artık kesmek,sıfıra vurmak yok..Saçları güzel ve sağlıklı uzuyor uzamasına da şimdi de banyo sonrası karışan saçları canını acıtmadan tarama şeklinde yeni bir sorunumuz oluştu.Aklımda bebekler için saç taramayı kolaylaştıran birkaç ürün vardı ama emin de olamıyorum onlardan.2 hafta kadar önce bazı kozmetik ihtiyaçlarım için Rossmann mağazasına gitmiştim.Şampuanlar bölümüne bakarken gözüm Dalin'in bu Kolay Tarama Bebek Şampuanı'na takıldı.İnceledim ve de aldım tabi ki de.

Hiç fark ettiniz mi?Dalin'in özel bir serisi var klasik bebek şampuanında.
İsimleri;Kopkop,Süspüs,Bilbil,Gezgez,Zıpzıp,Koşkoş,Yapyap olan sevimli civcivler var ambalajlarda.Bu seriden Bilbil var mesela bizde.Benim 1 ve 2 numaranın da çok hoşuna gitmişti bu sevimli civcivli ambalaj.Civcivlerimizle tanışın yazan mavi bağlantıyı tıklarsanız siz de tanışabilirsiniz bu civcivlerle.Aşağıdaki şampuan fotoğrafı;evdeki bir diğer Dalin şanpuanımıza ait olan Bilbil'in.Kolay tarama serisinde bu civciv resimleri yok arka tarafta.
Neyse konuya döneyim ben.
''Dalin Kolay Tarama Bebek Şampuanı;klinik testlerle kanıtlanmış,göz yakmayan saf formülü bebeğinize özel olarak geliştirilmiştir.İçeriğindeki saç kremi saçlarının kolay taranmasını sağlar,saça yumuşaklık  verir.İlk günden itibaren hem saçında hem cildinde güvenle kullanabilir,mis kokulu Dalin banyolarının keyfini çıkarabilirsiniz.Hipoalerjeniktir.Cildin pH değeri ile uyumludur.Eşsiz parfümüyle mis gibi kokar.Alkol,paraben,SLS,sabun içermez''şeklinde açıklaması var Dalin'in bu ürünle ilgili.
Dalin Kolay Tarama Bebek Şampuanın 200 ve 750 ml.lik 2 ebadı,kapaklı ve pompalı 2 ambalaj şeklinde satılıyor.Ben Rossmann'dan 750 ml.lik pompalı boyunu 11.10 TL.'ye almıştım.Şampuanda ilk dikkatimi çeken Dalin'in diğer klasik şampuanlarının sarı renkli sıvı yapıları bu şampuanda yok,kolay tarama şampuanı şeffaf yapıda.Kokusu da diğer klasik şampuanlarından daha hafif gibi geldi bana.
Benim 2 numara Derin'e ''gözlerin yine yanmayacak,saçların artık kolay taranacak,bak şampuanın üstünde elinde tarak olan civciv var onun da saçları kolay taranıyormuş'' şeklinde anlayabileceği basitlikte anlattım şampuanı.Dalin zaten göz yakmayan anlamında geçer not alan bir şampuandı.Ama bu şampuanın banyo sonrası kokusu daha az gibi sanki.Hani çocuklar banyodan çıkar,saçları kurur yada kurutulur,mis gibi bebek şampuanını içinize çekersiniz ya işte sanki kolay tarama şampuanında o bebek şampuanı kokusunu alamadım tam.Bu şampuanı almamın en büyük sebebi kolay tarama vaadi mükemmel,saç kremleri kadar kolay ve rahat bir tarama sağlıyor diyemeyeceğim ama eskiye nazaran tararken daha az takılıyor fırçasının dişleri saçlarına,çok az da olsa bir farkı var bu anlamda.Derin kolay tarama şampuanını çok sevdi,sanki diğer Dalin şampuan gözlerini yakıyormuş gibi bir de bana''artık gözlerim yanmıyor,saçım acımıyor''diyor bilmiş şey.Ne diyelim,kızım ''bu şampuan'' diyorsa kullanmaya devam edeceğiz biz de...