Knorr Et / Tavuk Suyu Toz Bulyon

Önce Knorr firmasına bu gönderi için teşekkür edeyim.Sonra bu ürünlerin bu şekilde gönderilmesini hiç beğenmediğimi söyleyeyim.İki ürün, kargo firması tarafından bana aşağıda görüldüğü üzere sadece şeffaf poşete konulup getirildi.Ne bir kargo poşeti,ne bir kargo kutusu kullanılmamış..
Her biri 750 gram ağırlığında olan bu toz bulyonlar Unilever tarafından Türkiye'de üretilmiş.Koruyucu,renklendirici,monosodyum glutamat içermeyen toz bulyonlar benmariye dayanıklı imiş.Et suyu ve tavuk suyu toz bulyon;tencere tava yemeklerinin yanı sıra,fırın yemekleri,çorba,garnitür,soslar ve marinasyon işlemlerinde et suyu yerine kullanılabiliyor-muş.
Plastik kapaklı kutularda toz halde bulunan bu bulyonların son kullanma tarihine kadar kuru,serin ve kokusuz bir yerde saklanması tavsiye ediliyor.

Ben kutu kapaklarını ve ambalajı sadece fotoğraf çekmek için açtım.Bu iki çeşit bulyonu kendim yemeklerde kullanmayacağım için kullanan eş,dost,komşuya dağıttım..Knorr et suyu ve tavuk suyu toz bulyonla yaptıkları yemekleri afiyetle yesinler inşallah..