Golden Rose Professional Palette Eyeshadow / Green Line 102

Göz makyajında çok fazla tercih etmesem de arada sırada göz farı da sürdüğüm olur.Göz kalemi niyetine ince bir çizgi şeklinde kullanırım farı da.Benim göz makyajımın vazgeçilmez rengi siyahtır aslında.Siyah ve kurşuni renkler...Özellikle paletler hem birkaç rengi birarada sunmaları hem de daha ekonomik olmaları nedeniyle tekli farlara nazaran tercihimdir.Bu anlamda Golden Rose marka bir far setim vardı evde ama kullanım ömrü bitmek üzere olduğundan yenisini almayı düşünüyordum.Ağustos ayı başı gibi A101'in perşembe günleri satışta olan aktüel ürün broşüründe bu setlerden olduğunu görünce hemen yedeklemek için aldım bir tane ama yanlış aldım....
Markette alışveriş yaparken ya dalgınlığıma geldi ya da market ışıklandırması altında rengi tam seçemedim,ambalajın içindeki palet setini gri,kurşuni,siyah ton gördüm.Ambalajın içine bakmak aklıma gelmedi.Hadi onu bırak bir kenara,arkada yazan green (yeşil) line rengi ben grey (gri) line olarak algıladım ve almış oldum.Yaptığım hatayı evde fark ettim ama iade için geç kalmıştım çünkü alışveriş fişini yırtıp atmıştım.
Genelde market alışverişlerimde aldığım ürünün reyon ve fiş fiyat karşılaştırmasını yapar,eve geldiğimde aldıklarımı yerleştirirken bir sıkıntı yoksa fişi yırtar atarım.Bu 5'li far setinde de sadece reyon-fiş fiyatı karşılaştırması yaptığımdan doğru almışım diye düşünüp atmış oldum fişini.İş işten geçtikten sonra bir açıp bakayım deyince de bu 102 numara Green Line 5'li far setiyle karşılaştım.Neyse sağlık olsun...Bu sayede şimdiye kadar hiç kullanmadığım,tercih etmeyeceğim yeşil tonlarda bir far setim olmuş oldu :)
''Professional Palette Eyeshadow - Profesyonel 5'li Far Paleti:Mükemmel ipeksi dokusu ile kolayca sürülür.Birbirine uyumlu renkleri ile göz makyajınızda harika gölgeler yaratmanızı sağlar''şeklinde açıklaması var Golden Rose markasının bu far setiyle ilgili.
Fırçası çift taraflı olan far setinin renkleri aşağıda görüldüğü üzere.Yeşil tonlarını kullanacağımı sanmam ama orta parmağımda gördüğünüz rengi şeffaf bir parlaklık,ışıltı verdiği için arada sırada deneyebilirim.Renkler belli olsun diye ben çok yoğun sürdüm parmak uçlarıma,ortadaki renk hafif kullanıldığında şeffaf,güzel bir ışıltı veriyor.
Bu 5'li setlerde 13 renk alternatifi var.A101'de satışta olduğu dönem 10,95 TL.'ye aldığım Golden Rose Professional Palette  Eyeshadow / Green Line 102 numara 5'li far seti şu an Golden Rose shop'ta 25,50 TL.Renk seçeneklerini ve güncel fiyatları mavi başlığa tıklayarak inceleyebilirsiniz.Dediğim gibi benim göz makyajı rengim siyah ve kurşuni renkler..Onun haricindeki renkler tercihim değil fazla.O yüzden bu far setinin sadece ortadaki rengini kullanacağım büyük ihtimal...Siz siz olun kozmetik ürün alırken benim düştüğüm dalgınlığa düşmeyin,alacağınız ürünü iyice inceleyin öyle alın ....