Note BB Lip Corrector 3D Effect


En son makyaj ürünleri ihtiyaçlarımı karşılamak için gittiğim Rossmann mağazasında dudak ürünlerini incelerken kozmetik görevlisinin yönlendirmesiyle bu ürünle tanışmış oldum.Sanırım benim ince,ufak dudaklarımı gördükten sonra bu ürüne yönlendirme gereği hissetti kendisi :) Note markasını biliyorum ama ürünlerini hiç kullanmamıştım.Daha önceki bir paylaşımımda bende marka sadakati olduğundan bahsetmiştim.Genelde sevdiğim,beğendiğim,memnun kaldığım markayı ve ürününü değiştirmem.Ama kozmetik görevlisinin Note marka bu ürünle ilgili ''dolgun görünüm,dudaklara yaptığı bakım,hayvanlar üstünde denenmemesi''gibi anlattığı şeylere de kayıtsız kalamamıştım.
Note BB Lip Corrector yani BB Dudak Düzeltici..Bu ürün;3D effect ve stimulates collagen etkiye sahip-miş.Bunlar ne ki diyenlere şöyle çevirelim hemen:3 boyutlu (yükseklik,derinlik,genişlik) ve kolajen uyarıcı etki...Bu ürün BB formunda.BB'nin açılımı beauty balm yani güzellik kremi.Beauty balmlar makyaj ve cilt bakımını birarada sunan çok fonksiyonlu ürünlerdir.BB'lerin cilt tonunu eşitleme,cilde doğal bir görünüm kazandırma,besleyici ve nemlendirici içerikleri ile cildi pürüzsüzleştirerek lekeleri azaltmaya yardımcı olma,aydınlık bir görünüm sağlama gibi özellikleri vardır.Bende ki 01 numara.Bir de 02 ve 03 numarası var.01 en açık ton.
Ürünün ambalajı içinde 12 ml ebadında sıkmalı tüp ve kullanım broşürü var.Çok ilginç değil mi kozmetik ürünü içinden bir kullanım broşürü çıktı.Bu broşürde ürünün özellikleri ve kullanım şekli başta Türkçe olmak üzere toplam 10 dille anlatılmış.
Note BB lip corrector için broşürde şu özellikler sıralanmış:
-İçeriğindeki palmitoyl oligopeptide (Kolajen,elastin ve glukosamin glukans gibi cildin yaşamsal yapı taşlarının doğal yollardan üretimini tetiklemek için kullanılan etkili üç bağlı bir peptidtir) ile kolajen sentezini uyararak dudakları dolgunlaştırmaya yardımcı olur.
-Shea yağı (Shea yağı cildin ihtiyacı olan pek çok vitamini içinde barındırır.A,D,E ve F vitaminleri yönüyle oldukça zengindir) ve E vitamini ile gün boyu dudakları nemlendirerek yumuşak kalması için yardımcı olur.
-E vitamini ile dudakları serbest radikallere karşı korur.
-Dudak kontürünü belirginleştirir,3D efekt sağlar.
-İçeriğinde hafif renk veren pigmentlere sahiptir.
-Dermatolojik olarak test edilmiştir.
-Paraben içermez.
Ve hayvanlar üstünde test edilmemiştir.Bu ambalajın üstünde arka tarafta bir tavşan resmiyle belirtilmiş broşürde yazmıyor,ben ekleyeyim dedim.
(Parantez içindeki açıklamalar bana ait,ne olduğu anlaşılsın diye ekledim).
Ürün tüp formunda demiştim zaten,ucundaki sünger aplikatörü beğendim.Bu uygulamayı bayağı bir kolaylaştırıyor.Süngerin ucundaki renge bakıp aldanmayın,dudağa sürünce sadece ışıltı ve parlaklık veren bir yapıya dönüyor renk.
Aşağıdaki 2 fotoğraf arasındaki 7 farkı bulun bakalım.Parlaklık ve ışıltılı bit görünüm harici bir fark yok bence.
                          öncesi                        sonrası
Note BB lip corrector ürününü Rossmann'dan 17,49 TL.'ye almıştım.Alırken kozmetik görevlisinin anlattığı onca şey sonunda sanırım botoxlu dudaklarım olacağı hayaline kapıldığım bu ürün bende hayal kırıklığına neden oldu.Nedenleri ise:
1-Öyle aman aman dudaklarım dolgunmuş gibi gelmedi bana.
2-Uzun süreli ve kalıcı bir ürün değil.
3-Gün boyu dudakları nemlendirmesi için gün boyu sürekli tazelemek gerekiyor.
4-Dudak kontürümün neresi belirginleşmiş anlamış değilim.Öyle 3D efekt falanda göremedim.
5-Hafif renk veren pigmentlere sahip deniliyor ama renk falan verdiği yok.
6-Dudağıma sürdüğümde yapış yapış hissi hiç hoşuma gitmedi. 
Anlayacağınız Note BB lip corrector benim için alelade bir dudak parlatıcısından öte geçemedi,sınıfı da geçemedi....Ziyan olmasın diye mat bir rujumun üstüne sürüp öyle bitirmeye çalışacağım artık ne yapalım,atacak değilim ya....