StopEver Cool Baby Ateş Düşürmeye Yardımcı Soğutucu Hidrojel Plaster

Çocuklarımızı ne kadar koruyup kollamaya çalışsak da sonuçta dış dünyayla temas ettikleri her an bir hastalık söz konusu olabilir.Evde soğuk algınlığına bağlı hastalıklar için şurup takviyem hazırdır her zaman.Ateşli hastalıklarda da genelde önce ateşi düşürmeye yönelik,soyma,alınlarına ıslak havlu koyma,ense&boyun ve bilek içi kısımlarını sürekli suyla nemlendirme,ılık banyo yaptırma yöntemlerini dener,ateşlerini kontrol altına almaya çalışırım.Şükür ki hastaneye gitme gereği görmeden olumlu sonuç verir bu yöntemler.Bu yöntemlere ek bir de ateş düşürücü yapışkanlı bantları ekledim stoğuma,ola ki ihtiyaç hissedersem,elimin altında bulunsun diye.
Benim şu an elimde mevcut olan ateş düşürücü bant,Stop Ever Cool Baby ateş düşürmeye yardımcı soğutucu hidrojel plaster(Hidrojel plaster:Su ile şişmiş,katı üç boyutlu ağ yapılı, %20-95 sudan ibaret,yapışkan bant).Ateşli çocuklarda bölgesel soğutucu olarak etkili bu hidrojel plaster;ilaç içermeyen formülüyle anında rahatlatan serinlik hissi,su damlatmaz ve kaymaz yapısıyla 8 saate kadar etkili bir ürün-müş.Ateşli vakalarda soğutmada ve ateşi kontrol etmede önerilir-miş.
Bir pakette 2 adet hidrojel plaster var.Her biri kapalı ambalajda olan bu bantların iç kısmı jel şeklinde.Bantın üstündeki koruyucu filmi çıkarttığınızda yapışkanlı yüzeyi kuru ve temiz cilde yapıştırıyorsunuz.Saç yada tüylü cilt yüzeyine yapıştırmayın,uzun süre kullanmayacaksanız hava geçirmeyen fermuarlı (aç-kapa) poşetinde saklayın diye bir uyarı var.Daha etkili soğutucu ferahlık etkisi için dondurucu hariç buzdolabında saklanabilir-miş ayrıca.
Yazdıklarımdan da anlayacağınız üzere bu ateş düşürmeye yardımcı,soğutucu etkili yapışkan bantları kullanmadım.Sadece böyle bir ateşlenme vakası olursa uyguladığım ateş düşürme yöntemlerine ek,elimin altında bulunsun diye aldım.Bu ürünün satışta olduğu yerler neresi bilmiyorum ama ben A101 marketten 3,25 TL.'ye almıştım.Yine de kullanmak kısmet olmasın diyor,evlatlarımıza sağlıklı bir yaşam diliyorum...