Kahve Bahane 4 / İstanbul Blogger Buluşması

İstanbullu blog yazarları için gelenekselleşmeye aday,''Kahve Bahane-4 / İstanbul blogger buluşmasının 4.'sü geçtiğimiz aralık ayında Kadıköy İlk Vapur adlı mekanda yapıldı.''Ahhh ne etkinliklerden istediler,ne organizasyonlara çağırdılar da gitmedim işte'' demeyi isterdim ama böyle faaliyetlere çağıran,davet eden olmayınca ben de ''hadi Yeşim,iş başa düştü,sosyalleşme zamanı''deyip katıldım bu güzel buluşmaya.(Bunca zaman pasif ve asosyal oluşumun nedeni ''Yeşimle Her Telden 2 Yaşında ''yazımda efendim).Anlayacağınız bu benim yeşimlehertelden olarak katıldığım ilk etkinlik oldu.Yani milli oldum 😅 Bu buluşmadan blogger arkadaşlarımın instagram hesaplarından paylaştıkları aşağıdaki tanıtım sayesinde haberim oldu.O gün sabah benim 1 numara Egemen'in sınıfça verilen kahvaltısına katılmıştık,ben kahvaltıdan sonra direk Kadıköy'e geçip mekana gelmiştim.Doğal olarak blogger arkadaşlar toplanmıştı bile.Bi Şafağın Dünyası benden sonra geldi,o da haklı olarak çokkkkkk uzun yoldan gelmişti...
İçeri girdiğimde üst kata çıktım ve ''herkese merhaba,ben yeşimlehertelden''diyerek boş bulduğum bir yere oturdum.Şansıma tanıdık bir sima ile karşılaştım.Dün ''Sosyal Annem&YeşimleHerTelden Buluşması'' yazımda bahsettiğim Sosyal Annem'i görünce bir rahatlama geldi bana.Bu hissi sizde bilirsiniz,yeni girdiğiniz bir ortamda tanıdık bir yüz,o ortama kolay adapte olmanızı sağlar her zaman.Tanıdık bir sima olmasa da benim için sorun olmazdı,zaten girdiği ortama hemen adapte olabilen biriyimdir söylemesi ayıp 😜Bu buluşma organizasyonunu Aslı nam-ı diğer myreal03 düzenlemiş,kendisi sanırım şehir dışında olacakmış bir süre,yani onun için de bir nevi vedalaşma olmuş bu buluşma.(Bunları bu buluşmada olup,buluşma yazısını sayfalarına taşıyan sevgili blogger arkadaşlarımın paylaştıklarını okuyunca öğrendim)..
Kahve Bahane buluşmalarının demirbaşları olduğu gibi bir de benim gibi yeniler de vardı.Hepimiz eski&yeni kendimizi ve blogumuzu tanıttık.Notlar aldık(Not defteri myreal03'e ait yanlış hatırlamıyorsam).Sohbet,muhabbet,bloglar,etkinlikler,olaylarrr olaylarrr derken zaman su gibi akıp geçti gitti.
İstanbul Blogger buluşması,Kahve Bahane-4'e katılan değerli blogger'lar :
http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ (bendeniz oluyor efendim)
ve
http://www.ahukader.de/ (kendi burada değildi ama gönüllerde zikredildi bolca)

Ve güne ait 1 adet foto sevgili Ruhsuz Atmaca'nın beni blur'layın isteğiyle budur ......Yukarıda listesini verdiğim blogger arkadaşlardan bu buluşmayla ilgili paylaşım yapanlarda güne ait çok güzel fotoğraflar var,o renkli karelere de oralardan bakarsınız artık......Ben normalde kendime yada aileme ait fotoğraf kullanmam blog sayfamda,hatta kullandığım fotoğraflarda hasbel kader yüzü görünmüş biri varsa özel hayata saygı babında yüzünü karartıp öyle yayınlarım.Ama bu özel bir buluşma ve aşağıdaki fotoğrafta karambole geldiğimi umarak koymak istedim 1 tane :)  
Bugüne ait birkaç teşekkürüm olacak,unutmadan onları yazmak istiyorum.BeğendimPaylaştım blogunun güzel sahibesi sevgili Şerife,bu günün anısına çok ince bir düşünceyle buluşmaya gelenlere bu güzel kupadan hediye etti.SosyalAnnem sevgili Fatma da kendisine hediye edilen bu hatırayı jest yaparak benimle paylaştı.Öncelikle her ikisine bu nazik davranışları için teşekkür ederim.Sonra buluşmayı organize eden myreal03 Aslı'ya,bugüne ait tüm fotoğrafları bizzat çekip bizlere servis eden İnsanYavrusu Sercan'a,teknik konularda birikimiyle beni de aydınlatan RuhsuzAtmaca'ya ve gelen herkese tek tek teşekkür ederim..

Daha önce blog sayfalarını takip edip şahsen tanışma fırsatı bulduğum ve orada yeni tanışıp takip etmeye başladığım güzel insanlar tanıdım.Siz de yukarıdaki linkleri tıklayarak bu güzel blog sayfalarını takibe alın bence.Not defterinde de blogger arkadaşların sosyal medya hesapları var.İster oradan ister blog sayfalarındaki sosyal medya hesap butonlarından kendilerinin sosyal medya hesaplarını da takibe alabilirsiniz.Ve son olarak;kısmet olur da gelecek sene düzenlenirse eğer,5.'de yerinizi alın muhakkak...