Duru Fresh Sensation Okyanus Esintisi Arındırıcı Duş Jeli

Her ne kadar banyoda tercihimiz beyaz hamam serisi banyo sabunları olsa da arada sırada kullanım kolaylığı,pratikliği,kokuları ve özellikleri nedeniyle duş jellerini de kullandığımız olur.En son Duru Fresh Sensation Okyanus Esintisi Arındırıcı Duş Jeli'ni kullanıp bitirdiysek,yazısını da yazma zamanı gelmiş demektir.
''Okyanus mineralleri ve arındırıcı tanecikler içeren Duru Fresh Sensation Okyanus Esintisi duş jeli,cildinizin derinlemesine temizlenmesine yardımcı olur.Yoğun parfümüyle de her duşta ferahlık sağlar''şeklinde açıklama var ambalaj üstünde.Gerçekten de açıklamadaki gibi çok güzel,ferahlatıcı bir kokusu var bu jelin.İçindeki küçük mavi tanecikler özellikle kese ile kullanıldığında peeling etkisi yaratıyor vücutta.
Fakat gel gelelim temizlemeyi derinlemesine değil yüzeysel yapıyor.Çünkü duş jeli vücut kirlerini çıkartamıyor.Nereden mi biliyorum?Bunu hamam serisi beyaz banyo sabunuyla kıyaslıyorum da ordan biliyorum.Beyaz banyo sabunlarıyla yıkandığımda,hele sabunu bir de keseyle kullandığımda vücudumdan çıkan kirleri gözle görebiliyorum.Ama bu duş jelinde öyle çıkan kir falan göremedim ben.
Duru'nun Fresh Sensation duş jeli serisinde okyanus esintisi haricinde,çiçek tazeliği ve dağ havası çeşitleri de var.250 ve 500 ml.'lik 2 farklı ebatta satışta.Yaz tatili dönüşü uğradığımız Afyon Özdilek Alış Veriş Merkezi içindeki marketten,2.'si hediye şeklinde 9.90 TL. etiket fiyatıyla satıştaydı.Yani 2 ürün tek ürün fiyatına geldi.Oldukça ekonomik bence..Duş jelini yaz sonu gibi almıştım ama hali hazırda kullandığımız 1-2 tane duş jeli vardı,onların bitmesini bekledim kullanmak için.Kokusunu ve kese ile beraber kullanıldığında verdiği peeling etkisini beğendiğim duş jelinin derinlemesine temizlik özelliğinden çok fazla memnun olmasam da yine de böyle bir indirimli,kampanyalı,hediyeli döneminde denk gelirsem alıp kullanabilirim...