Yeşimle Her Telden 2 Yaşında


Yeni umutlarla ve güzel dileklerle girdiğimiz 2017 senesinin ilk günü acı,üzücü haberlerle girdik yeni yıla.2015 senesi ocak ayının ilk günü ''Merhabalarrrr''diyerek başladığım blog maceramın 2.senesine girmiş bulunuyorum.Blog maceramın nasıl başladığını öğrenmek ister misiniz? Öğrenmek istemezseniz yazımın ennnn aşağısında → işareti olan yerden okumaya devam edebilirsiniz.Bu maceramı okumak isteyenler içinse hadi başlayalım o zaman diyorum 😊

2014 senesi yaz ayları..Ben daha blog kelimesinin B'sinden haberdar değilim.Bir Buse Terim fırtınası almış başını gidiyor,''ünlü blogger Buse Terim,Buse Terim'in blogu''diye.Dedim bu nedir,ne iş yapar,çok ünlü olan şey neymiş.İlk o zaman tanıştım bir blog sayfasıyla.O zaman daha .com uzantısı almamış tabi,senin benim gibi blogspot kullanıyor uzantıda.Ama soyadı Terim ya,en az soyadı kadar ünlü olmuştu blogu da.

O dönem Egemen 5 yaşında kreşte,Derin 1,5 yaşında evde benimleydi.Evde bebekli bir ev hanımı statünüz olunca da haliyle zaman kalmıyor size.Ben annelik,ev hanımlığı,eş sıfatlarımın yüklediği tüm sorumlulukları yerine getirdikten sonra evde herkes uyurken yaptım çalışmalarımı.Bazen gece yarısı 2-3'lere kadar bu heves yüzünden uykusuz kaldığımı bilirim.1 aya yakın blog nedir,ne işe yarar,nasıl açılır şeklinde süren araştırmalarım sonunda bir Google adresi aldım hemen kendime,sonra da blog sayfamı oluşturdum.
Blogumun adı ne olsa,ne olsa diye düşünürken bir kategoriye sokamadım kendimi.Ben her şeyle ilgili yazacaktım.Yediğim,içtiğim,gezdiğim,gördüğüm,kullandığım,aldığım her ne varsa o olacaktı blogumda da.O zaman dedim ki madem her şeyden yazacağım''yeşimlehertelden''olsun blogumun adı da.Çok basit bir tema oluşturdum.İnternetteki tüm blog sayfası açma sitelerini kurcaladım,kodlar kullanarak eklentiler ekledim.Önceliğim annelik ve çocuklarım olunca ilk yazı taslaklarını da hamilelik dönemlerim,doğum sonrası bebekli hayat ile ilgili yazıp kaydettim.
2014'ün sonlarına doğru blog sayfamı oluşturmuştum nihayet.Ve 2015'in ocak ayının ilk günü de ''Merhabalarrr''yazımla aktifleştirdim blogumu.yeşimlehertelden ( YENİ HESAP yesimilehertelden )adıma bir Facebook sayfası açıp blog yazılarımı eş zamanlı olarak oradan da paylaşmaya başladım(Bu arada yeşimlehertelden Facebook hesabım anlamadığım ve öğrenemediğim bir sebepten dolayı yaklaşık olarak 2 haftadır kilitli.Hayır sayfamda şiddet,siyaset,cinsellik,ırkçılık gibi paylaşımlar olsa anlayacağım ama sayfamda sadece blog yazılarımı paylaşıyorum onu anlamadım..Hesabıma kavuşabilmek için denemediğim yol kalmadı,mail adresime onay kodu,cep telefonuma onay kodu,kimlik doğrulama,sürekli mailleşme vs..ama ne yazık ki durum hala aynı).
Blogumu açtıktan 5-6 ay sonra Google Adsense başvurum onaylandı.Aynı senenin sonunda Bumerang üyeliğim başladı(Her ne kadar Bumerang çok fayda getirmese de).İlk sene sonunda 1.yaşımı kutlamanın heyecanıyla teşekkür babında bir hediye vereyim istedim.Çekilişime 3 kişi katıldı.Tabi bunda benim çok aktif olamama,çok takipçi çekememe,çok yorum yapamama gibi zamansızlıktan kaynaklanan durumlarım da etkili olmuştu.Pes etmedim.İlk senenin sonunda sosyal medya hesaplarıma bir de Twitter ekledim.Açık söylemek gerekirse Twitter sosyal medya hesaplarım içinde en nankörü.Geri dönüş neredeyse yok gibi.Enteresan bir kullanıcı kitlesi var bir de.Sizi takip eden biri bir süre sonra takipten çıkıyor mesela.Ben ise hala o hesabı takip ediyor oluyorum.Ama sonra uyandım,çıkaranı çıkartıyorum.Çıkarttığımı gören tekrar takibe alıyor ama bu sefer ben almıyorum.Twitter felsefesini çözebilmiş değilim..
2016 senesinin ilk ayında 1.yaşıma girdiğimde,her milimini kendi başıma yaptığım ve şu an kullandığım temayı oluşturdum.1.yaşıma girmenin sevinciyle tekrar bir çekiliş yaptım,bu sefer katılım 5'e çıkmıştı.Blog sayfamda yazıyor,facebook ve twitter paylaşımı yapıyordum ama etkin değildim yine de.Sosyal medya hesaplarıma son olarak bu yılın ekim ayında İnstagram'ı da ekledim.Ne yalan söyleyeyim İnstagram çok ilgimi çekmiyordu,cazip de gelmiyordu.Ama beni şaşırtacak şekilde güzel dönüşler,beğeniler aldığım hesap da bu oldu. 
2016 senesi ekim ayında benim 2 numara Derin'in kreşe başlamasıyla blog sayfama daha ağırlık vermeye başladım.Blog sayfası olan arkadaşların sayfalarını ziyaret ederek,yazılarına yorum bırakarak,onları listeme ekleyerek biraz daha aktifleşmeye başlamıştım.Bunun karşılığını da sayfamı ziyaret etmeleri ve beni listelerine dahil etmeleriyle aldım tabi.

Ve gün bugün..Benim 2.yaşıma girdiğim gün.Gönül isterdi ki bu yaşıma özel ben de etkinlik düzenleyeyim,çekiliş yapayım,hediyeler vereyim ama bu sene sadece bir ''teşekkür''le minnettarlığımı dile getirmek istedim.Sosyal medya hesaplarımdan beni takibe alan,gönderilerimi beğenen,yorum yapan,bu sayede yazma ve paylaşma isteğimi ateşleyen herkese teşekkürü borç bilirim...
Blog sayfamda logomun altında hareket eden yazıda da dediğim gibi;''Hayata,yaşama dair ne varsa''yazıp paylaşmaya devam...

Yazarın notu:Ohhhh be içimi döktüm,rahatladım.Biraz uzun bir yazı oldu farkındayım.Sonuna kadar gerçekten okuduysanız bir kez daha teşekkür ederim...

→Oldu mu şimdi 🙉 hemencecik aşağıya iniverdin,halbuki o kadar yazdım,içimi döktüm...Neyseee.Buraya kadar zahmet etmişsin bari bir yorum bırakıp ayrılıver o zaman 😀😂😅