Colgate Gelişmiş Beyazlık Diş Macunu

Dişlerimin rengi ile ilgili bir sıkıntım yok,her ne kadar kafeinci ve nikotinci olsam da öyle lekelenmeler falan da yok.Ama herkes gibi bembeyaz dişler benim de hayalim.Hal böyle olunca özellikle indirim dönemlerinde uygun,ekonomik bulduğum beyazlatıcı özelliğe sahip diş macunlarını bolca kullanıyorum.Bunlardan en son kullandığım ise,aldığım dönemde 1 alana 1 bedava kampanyasının olması sebebiyle''14 günde daha beyaz dişler'' vaat eden Colgate Gelişmiş Beyazlık Diş Macunu olmuştu.
Colgate Gelişmiş Beyazlık Diş Macunu'nun web sayfasında ve ambalajı üstünde şu açıklama var:''Klinik olarak kanıtlanmış aktif mikro kristaller içeren formülü ile dişlerinizi nazikçe temizler,yeni lekelerinin oluşmasını engellemeye ve 14 günde daha beyaz dişlere kavuşmanıza yardımcı olur.Aktif mikro temizleme kristalleriyle Colgate Gelişmiş Beyazlık'ın dişlerinizi nazikçe parlatarak,etkili beyazlık sağladığı kanıtlanmıştır.Ayrıca Gelişmiş Beyazlık,yeni lekelerin dişinize yapışmasını önleyerek,dişlerinizin daha uzun süre beyaz kalmasına yardımcı olur''.
Açıklamalarda adı geçen ''mikro temizleme kapsülleri''aşağıda fotoğrafta göreceğiniz mavi noktacıklar.Macun içinde bolca var bu kapsüllerden.
14 günde bembeyaz dişlere kim kavuşmak istemez ki? Valla ben isterim..Böyle iddialı açıklamalar olunca alırken de öyle büyük hayallere kapılıyor ki insan.Bu diş macunu 75 ml.ebadında.Elimde 2 tane olunca bayağı uzun bir süre kullandım.Nane ferahlığı anlamında güzel ve uzun süreli bulduğum diş macunu,iddiasındaki gibi 14 günün sonunda inci gibi,bembeyaz dişlere kavuşturmadı beni.Yazımın başında belirttiğim gibi dişlerimde lekelenmeler olmadığından lekeler üstündeki etkisini de gözlemleyemedim..Belki dişlerimin doğal rengini ortaya çıkarmıştır,hafif bir değişim söz konusu olmuştur ama bembeyazlık cıkkkk....Yani dese ki dişlerinizin doğal beyazlığını ortaya çıkarır,eyvallah derim..Ha şu da var,bu bir daha almayacağım anlamına gelmesin,yine böyle indirimli,kampanyalı görürsem bir yerlerde tekrar kullanırım..