Mim / Makyaj Çantamda Ne Var?


arselbloggy blogunun güzel sahibesi İlayda Şen bu konu hakkında mimlenmiş.Kendisini mimleyen de elitsalemcadisi Nisanur İstanbullu güzelliği..elitsalemcadisi'nın başlattığı mimin yazısı için buraya,arselbloggy mim yazısı için de şuraya tıkkk lütfen...

Yazıya başlamadan önce hemen 2 şey yazayım.Kozmetik özellikle makyaj ürünleri paylaşımlarımda çok fazla makyaj yapmayı sevmediğimden bahsederim hep.Zaten bu fotoğrafta da gördüğünüz üzere tüm makyaj malzemem hepi topu bu kadardır.Bir diğeri ise makyaj çantası kullanmıyorum uzun zamandır.Onun yerine bu düzenleyicim var.Az ürün olunca bu düzenleyici çok işime yaradı benim.Herşey gözümün önünde olunca,şu neredeydi diye çanta kurcalama derdim de olmuyor Allah'tan..Bu düzenleyiciyi Tedi mağazasından aldım.Ama fiyatını net hatırlamıyorum.10 TL.civarı olabilir sanırım..Şimdi ürünlerden bahsedebilirim artık..

Akne oluşumuna müsait,lekeli bir cildim olsa da kapatıcı kullanmayı sevmiyorum.Bir süre sonra yüzümde ağırlık yapıp,rahatsızlık hissi veriyorlar.Özel günlerde,kutlamalarda sürmeyi tercih ettiğim ürünler ise;
Golden Rose Bronzing Terra Powder No:103 için buraya tıkkk
Diadermine Lift+ BB Krem Açık Ton için buraya tıkkk 
Garnier Skin Naturals BB Cream Miracle Skin Perfector Göz Roll-On için buraya tıkkk
Golden Rose Eyebrow Powder (Kaş Farı) Vitamin E için buraya tıkkk
Göz makyajımda farı amacına uygun nadir kullanırım,far kullanımım genelde göz kalemi niyetine ince bir çizgi çekmeye yöneliktir.Kullandığım tek far da;
Golden Rose Professional Palette Eyeshadow / Grey Line 104 için buraya tıkkk
Göz makyajında eyeliner yada dipliner sürmeyi beceremeyenlerdenim.Elimdeki tek dipliner Flormar'a ait,yazısını önümüzdeki günlerde paylaşacağım inşallahhh..
Göz kalemi tercihim Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi için buraya tıkkk
Maybelline kullanmaya başlamadan önce kullandığım son göz kalemi olan Pastel ise şu an arka plana düştü.
Kirpikler kısa,cılız olunca maskarada da denemelerim hayli çok oldu.Burada fotoğrafı olan kadar olmayan,memnun kalmadığım,arkadaşlarıma verdiklerim de var.Şu an kullandıklarım:
Maybelline The Colossal Go Extreme Leather Black Mascara için buraya tıkkk
Golden Rose City Style Maskara için buraya tıkkk
Bu grupta Maybelline açık ara önde ..
Dudak makyajında çok fazla lip gloss ürünler sevmesem de sırf meraktan aldığım 2 ürün;
Note BB Lip Corrector 3D Effect için buraya tıkkk
Essence XXXL Shine Lip Gloss / True Love için buraya tıkkk
Her ikisi de ben de beklenti altı çıktı..
Ruj tercihim denemelerim sonunda verdikleri memnuniyet sonucunda Maybelline olur genelde ama Golden Rose markasının bu mini rujları da favorim oldu şu aralar.Üst sıra soldan sağa;
Maybelline Color Whisper / 220 Lust For Blush Ruj için buraya tıkkk
Golden Rose Perfect Shine Lipstick Vitamin A&E No:226 renk kırmızı,belki bununla da ilgili yazarım birşeyler.
Maybelline New York Hydra Supreme:163/345/535 için buraya tıkkk
En önde ise Golden Rose Velvet Matte Lipstick 2 mini set.Bununla da ilgili yazacağım inşallah zaman ve fırsat olursa.
Bu kış mevsiminde favori ürünlerimden biri olan 
Golden Rose Lip Balm Pearl Shimmer & Moisturizers Spf 15 için buraya tıkkk
Makyaj düzenleyicimin yardımcı elemanları ise bunlar.Özellikle Philips'in led ışıklı cımbızı çok iş görüyor..
Adettendir sanırım.Mim yazısı sonunda bir de başka blogger'lar mimlenir.Ben de;
Blog sayfalarının güzel sahibelerini mimleyerek pası onlara atıyorum...Ohhh be yazdım kurtuldum..

Etiketler