Mim / Bloğumun İsmi Nereden Geliyor?

Bloğumun İsmi Nereden Geliyor? miminin yaratıcısı Kız Kardeşler Arasında blog sayfasının sahibesi iki kız kardeş.Oradan Şeydanın Günlüğü,sonra Simli Nanenin Güncesi ve son olarak Farklı Olmak İçin blog sayfalarının sahibelerinden bana kadar ulaşan bu mime ben de dahil olmuşum.Eeeee yazmamak olmaz tabi..

İsim hikayemle ilgili ocak ayı başında yayınladığım YeşimleHerTelden 2 Yaşında paylaşımımda birkaç satır bahsetmiştim ama madem mimlendik yine yazalım o zaman.

Blog açmaya karar verdiğimde çokkkk uzun bir araştırma dönemim olmuştu.Birçok blog inceleyip,blog açmaya yönelik bir sürü internet sitesi gezmiştim.Malumunuz birçok blog sayfası var.Yemek,dekorasyon,kitap,film,moda,kozmetik,spor vs...üstüne.Blogger arkadaşlar da bu konular üstünde yapıyor paylaşımlarını.Ben bu anlamda bir kategoriye sokamamıştım kendimi.Yaşadığım,deneyimlediğim herşey hakkında yazmak istiyordum.Annelik,çocuklar,yeme,içme,gezme,seyahat,tatil,güzellik,sinema vs..yani hayata yaşama dair ne varsa yazıp paylaşmalıydım.Anlayacağınız her telden çalıp söyleyebileceğim bir blog olmalıydı bu.Madem her telden çalıp söyleyecektim blogumun adı da içeriğini belli etmeliydi derken ilk aklıma gelen isim ''yeşimlehertelden''diye çıkıvermişti bir anda..

İşte benim blog ismimin hikayesi böyle..
Yazımın sonunda ben de bu mime ortak olmak isteyen herkesi mimliyorum..

Etiketler