Nivea T Bölgesi Temizleyici Bantlar

Maalesef zamanında oluşan sivilcelerden kalma lekeli ve özellikle T bölgesi denilen bölgesi siyah noktalı,problemli bir cildim var.Bu problemlere yönelik cilt ürünleri de kullansam kesin çözüm olmuyor ne yazık ki.Siyah noktalar için genelde burun bantları kullanırım.İki kaş arası ve çene bölgemdeki alan hariç oluyordu bu bantların kullanım yerleri.Ama Nivea'nın T bölgesi temizleyici bantları sayesinde artık o iki alana da uygulayabileceğim bir ürünüm oldu.
''Limon Asidi ile zenginleştirilmiş Nivea T Bölgesi Temizleyici Bantlar;
Su ile aktif hale gelerek siyah noktalara ve kire yapışır ve cildi derinlemesine temizler.
Özel yumuşak dokusu sayesinde özellikle burun gibi düz olmayan bölgelere bile rahatlıkla yapışabilir.Hoş limon kokusu sayesinde ciltte taze ve temiz bir his bırakır.Sağlıklı ve güzel görünümlü bir cilt sağlar''şeklinde bir açıklama var ambalajın arkasında.
Bir kutu içinde 4 adet burun bandı,4 adet te üçgen şeklinde çene&alın bandı var.
Haftada 1 kez kullanılması önerilen bu bantların kullanımı şu şekilde:Bandı uygulayacağınız bölgeyi suyla ıslatıyorsunuz.Jelatinli kısım altta olacak şekilde istenilen bölgeye yapıştırıyorsunuz.10-15 dakika bekliyor ve bandı çıkartıyorsunuz.

Nivea T Bölgesi Temizleyici Bandı zamanında Carrefoursa alışverişimiz sırasında %50 indirimli olarak almıştım,fiyatı 19,50 TL.'den 9,75 TL.'ye gelmişti.Bu bantlarda özellikle alın ve çene bölgesine yönelik üçgen şeklinde bantların olmasını beğendim.Benim kaş arasına tam uyan bantlar çene bölgesi için biraz küçük kaldı.Çene bölgemde uygulamak istediğim alanın hepsini kaplamadı yani.O yüzden çene için belki biraz daha büyük ölçekli bant yapılsaymış daha iyi olurmuş.Ben de çene bölgem için geçenlerde burun bandı denedim ve gayet iyi kapladı siyah noktaların olduğu alanı.Burun bölgesi için olan zaten ideal ölçüde idi.Ama yine de birazcık daha uzun yapılsaymış diyorum ona da.Siyah noktaları temizleme adına %100 başarılıdır diyemiyorum.Kullanım şekli ve süresine uygun kullandığım bantları çıkarttığımda yer yer kalan siyah nokta olduğunu gördüm.Zaten bu siyah noktaların bu bantlarla yok olması mümkün değil.Ancak böyle haftada bir düzenli kullanımla sayısını azaltabiliyoruz..Benim kullandığım bölgelerde her hangi bir hassasiyete,kızarıklığa yada rahatsızlığa sebep olmadı.Belki diyorum yine böyle indirimli görürsem alırım.Zira A101'den aldığım Agiss burun bandı hem çok daha ekonomik ve hem de aynı fonksiyona sahip...