Flink&Sauber Twin Islak Yer Bezleri

Dönem dönem işimi kolaylaştıracak,pratikleştirecek yeni şeyler denemeyi de seviyorum temizlik namına.Rossmann Mağazaları'nda 5,99 TL.'ye satılan,limon ve elma olmak üzere 2 farklı koku seçeneği olan Flink&Sauber Twin Islak Yer Bezleri de temizlik için yeni denediğim bir ürün oldu bu anlamda.Bu markanın daha önce Elektrikli Süpürge Kokusunu denemiştim,okumak isterseniz mavi renklere tıkk...
Ürünle ilgili ''Flink&Sauber Twin Islak Yer Bezleri;genel zemin temizliği için kolay ve pratik bir çözüm sunar.İçerisinde bulunan güçlü temizleme losyonu ve yırtılmaya karşı dayanıklı kalın petek bez dokusu giriş holü,mutfak gibi yerlerdeki kirlenmiş,iz yapmış yüzeyleri hemen temizler.Kurulama gerektirmez''şeklinde açıklama yapılmış ambalajında.1 pakette 16 adet olan ıslak yer temizleme bezlerinin ölçüsü ise 22 X 30 cm.Bezlerin ıslaklığı ne yaş ne kuru,orta karar tam kıvamında.Paketin yapışkanlı ağzını açınca çok hafiften limonlu bulaşık deterjanı gibi bir koku hissediliyor.
Kurulama gerektirmeyen bezlerin kullanımı oldukça pratik.Ambalaj üstündeki bandı açıp bezi çıkartıyor ve kullanıma hazır bezleri ister temizlik sisteminin aparatına takarak ister doğrudan el yardımıyla kullanabiliyorsunuz.El ile doğrudan kullanacaksanız temizlik işi bittiğinde ellerinizi yıkamayı unutmayın sakın.Benim kullandığım 3 tane sopalı paspas sistemi var evde.Bunlardan en ufak boyutlarda olanın yüzeyi cırt cırtlı,tak çıkar sistem olduğundan Flink&Sauber Twin Islak Yer Bezini onda kullandım.
Bezin boyutları bu aparata biraz büyük geldi.Bir de bu ıslak temizleme bezleri bu cırt cırt aparata tam yapışmadı.Ama yine de aparattan kayma,düşme olmadı temizleme sırasında.Fazla gelen kısımları da biraz aparatın üstüne doğru katladım oldu bitti..
Ve işte sabah tüm ev temizliğini bitiren bir ev hanımının akşam ev ahalisi yattıktan sonra görmek istemeyeceği hareketler bunlar..Islak yer bezinin maharetini göstermek için bu delil fotoğrafı paylaşmalıydım.Gördüğünüz üzere toz,saç teli,hatta ufak bir ekmek kırıntısını bile almış bu bez.
Ürünün kullanım yeri olarak akrilik cilalı veya işlenmemiş ahşap,mantar,tekstil,döşeme veya halı gibi yüzeyler için uygun olmadığı belirtilmiş.Ben tek parça bezle hem salondaki mat laminant parkeyi hem de koridor boyu uzanan ıslak zemin döşemesini temizledim.Parke zaten mat olduğundan renk yada cila ile ilgili bir sıkıntı olmadı.Islak zeminin de tozunu,kılını,tüyünü iyi topladığını söyleyebilirim.Ama parkeden sonra ıslak zemin için yeterli olmadı.Böyle bulamaç gibi oldu yer yer.En iyisi her oda için ayrı temiz bir bez kullanmak bence.Bez ıslak diye geçiyor ama temizlediği yüzeylerin kuruması çabuk oluyor,bu yönünü sevdim.Paketi açtığımda hissettiğim o limon kokusu yüzey temizliğinde sadece hafif bir şekilde belli etti kendisini,ortamın havası biraz ferahladı sanki.Flink&Sauber Twin Islak Yer Bezleri her oda yada her zemin için yeni,temiz bir bez kullanılırsa çok pratik bir ürün diyebilirim.