Maybelline Baby Lips Electro Pink Shock Moisturising Lip Balm

Şu kadarcık bir ürün için ne kadar uzun ve anlaşılmaz bir başlık değil mi? Hadi ben size yarım yamalak İngilizcem ve Google translate yardımıyla bunu Türkçeleştireyim.Maybelline Bebek Dudakları Elektro Pembe Şok Nemlendirici Dudak Merhemi..Hahhaaaaa :) Yüzünüzde biraz tebessüm oluştuysa hadi konumuza geri dönelim.Maybelline markasının genel olarak rujlarını beğenirim özellikle nemlendirici ve hafif ışıltı özelliği olanlarını..Lip balmları ise yaza nispeten sonbahar ve kış aylarında daha sıkça kullanırım.Geçtiğimiz ay Migros'ta Anneler Günü indiriminde bu ürünün 7,95 TL.'den 3,98 TL.'ye düştüğünü görünce alayım dursun bir kenarda dedim ve aldım.
Maybelline Baby Lips serisi;Baby Lips,Baby Lips Electro ve Baby Lips Pop Art koleksiyonundan oluşuyor.Benim aldığım Electro koleksiyonundan karpuz kokulu olan.Bu koleksiyonda 01 Pink Shock-Karpuz Kokulu lip balm haricinde;
02 Fiercen Tangy-Limon kokulu
03 Berry Bomb-Meyve kokulu
04 Oh Orange-Portakal kokulu 
05 Strike A Rose-Şeftali kokulu olmak üzere 4 farklı çeşit daha var.
Maybelline Baby Lips Electro Pink Shock Moisturising Lip Balm'ın;
-Yoğun dudak bakımı,
-8 saat nemlendirme,
-Dudaklarda dolgunluk hissi,
-Shea yağı,bal ve E vitamini içerir,şeklinde açıklaması var ambalajında.

Ambalajın arkasında ilgimi çeken bir şey daha oldu yazmadan geçemeyeceğim.
Bu ürünü kullanan 105 kadının;
-% 88'i daha pürüzsüz
-% 83'ü daha güzel görünen
-% 82'si daha nemli
-% 68'i ise daha az çatlayan dudaklara sahip olduklarını belirtmiş.Şu sondaki % 68'lik oran üstünde biraz düşünmek lazım bence..
Neyse efendim buraya bir de öncesi & sonrası uygulamayı gösteren,poz vermeyi bilmeyen bir dudak fotoğrafı koyayım hemen :) 


Baby Lips Electro Pink Shock dudak merheminin çok parlak bir rengi var,o parlaklık dudağıma canlılık,ışıltı ve hafiften dolgun bir hava verdi.Nemlendirici özelliği de güzel,sürdüğüm andan itibaren yumuşacık oldu dudaklarım.Karpuz kokulu olduğundan bahsedilmiş ama ben o kokuyu yoğun olarak alamadım.Kalıcılık konusunda ilk 1 saat sonra o yoğun renk görünümü azalmaya başlasa da hafif parlaklığını,pembemsi tonunu ve nemlendirici özelliğini devam ettirdi.E birazcık ta bulaşıcı bir lip balm kendisi.Yediğim içtiğim her şeye bulaştırdı kendini az biraz.Saatlik kalıcılığı haricinde bu lip balmı nemlendirme ve ışıltılı renginden dolayı sevdim ben..