30 Haziran 2017 Cuma

Uzanmışım Kumsala......

Ben diyeyim 1 hafta siz deyin 10 gün,hadi bilemedin taş çatlasın 15 gün..bu yazar yazmaz.Tatile kaçar.İlk hafta rota belli.2.hafta kafa nereye biz oraya..

Blog yazılarına ara veriyorum,buna bağlı sosyal medya hesaplarımdan blog yazılarıma dair paylaşım yapmam da zor.Tabi bir de sizin yazılarınızı okuyup yorum bırakmam da zor olacak.Bu zaman diliminde instagram ve twitter ağırlıklı olacak paylaştıklarım.Ve oralardan takip edeceğim paylaşımlarınızı da.

Ahhhhh çokta merak edeceksiniz değil mi? Yokluğum nasılda belli olacak? Şimdi ben yazmazsam ne okuyacaksınız? Kim size yorum bırakacak? Ayyy şöyle kocaman bir güleyim egoma hahahahaaaa...

Valla benden yazması :) Döndüğümde tek tekkkkk kontrol edeceğim hepinizi,sayım yapacağım,herkes olduğu yerde kalsın,bir yere gitmesin :) :) :) :) :)

Hepinize sevgiler bendennnnn ......

Benzer Yazılar

48 yorum:

  1. Enerjinize hayranım, yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efendimmmm bu sözleriniz sizin güzel enerjinizin yansıması,teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yazılarını,uslübunu çok seviyorum iyi tatiller:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel motive edici sözler bunlar,çokkk teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Şimdiden keyifli çok güzel bir tatil geçirmen dileğiyle canım benim 😊😀sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnn inşallah,buraya kocamannnnn bir öpücük emojisi bırakıyorum :)

      Sil
  4. Ayy benide götrrr :) daraldim buralarda :) iyi tatiller canm benim 😍😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu yorumlardan sonra herkesi tatile götüresim var valla :) Daralmayan var mı acaba? Evde 2 çocuk,okullar kapalı,hava asfaltta yumurta yapmalık..Canım sağolasın..

      Sil
  5. :)))İyi tatiller, ay imreniyorum tatile çıkanlara:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birgün bir blogger çıkacak ve diyecek ki"tatil etkinliği düzenliyoruz"...Böyle cümbür cemaat tatil..Neden olmasın??? Kocaman sevgilerr: )

      Sil
  6. Ohhh misss!
    Keyifli anılarla dolu bir tatil geçir, sonra da bizimle paylaş bloğunda olur mu?
    İyi tatiller 🌴👙👒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah inşallah.Hayırlısıyla gidip gelelim de..Zaten şişiririm kafanızı tatil tatil diye :)

      Sil
  7. İyi tatiller... Bol dinlenmeli, bol eğlenmeli olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Great post,photos are amaizing! :)
    Hope you'll leave a comment here--> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/07/plitvice-lakes.html

    YanıtlaSil
  9. İyi tatiller. Kafa dinlemek için harika bir zaman dilimi bence :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 çocuk ve kafa dinlemek,aynı cümlede bile olmuyor yahuuu :) Tatil tatildir ama :)

      Sil
  10. Güzel yazı olmuş ama sitenizin tasarımını degiştirirseniz bence daha çok kişiye hitap edebilirsiniz.

    Buradan daha iyi bir blogger teması indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemin tema ve tasarımı kısa bir süre önce yenilendi,ilginize teşekkür ederim. Aklımda olsun yine de..

      Sil
  11. iyi tatilleeer =) ben de haftaya gideceğim inşallah =)

    YanıtlaSil
  12. Şimdiden iyi tatiller, keyfini çıkar. Arada kaybolmak iyidir ;)

    YanıtlaSil
  13. Tatilin güzel geçiyordur umarım canım.

    YanıtlaSil