Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurt Yüz Temizleme Jeli

Siyah nokta,akne ve leke oluşumuna müsait bir cildim olduğundan kullandığım günlük temizleme ve bakım ürünleri de o sorunlara yönelik etkili olabileceğini düşündüğüm ürünlerden oluşuyor. Neutrogena markasının Pembe Greyfurt serisinde daha önce sivilce ve siyah noktaların azalmasına ve yeniden oluşmalarını engellemeye yardımcı  Neutrogena Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jel  'ini kullanmış ve yazmıştım. Uzun bir süredir de yine bu seriden Pembe Greyfurt Yüz Temizleme Jeli'ni kullanıyorsam vaatlerini,etkilerini ve görüşlerimi yazabilirim artık..
'' Patentli microclear teknolojisiyle üretilmiş Neutrogena Pembe Greyfurt Yüz Temizleme Jeli;
*Sivilceye neden olan fazla sebumun çözülmesine ve böylece sivilce oluşumunun hızlıca azalmasına yardımcı olur. 
*İçerdiği salisilik asit cilde derinlemesine nüfuz ederek siyah nokta oluşumunun azalmasına yardımcı olur. 
*Canlandırıcı formülü cildi kurutmadan temizlerken pembe greyfurt aroması duyularınızı harekete geçirerek cildinize ferah bir his kazandırır ''
şeklinde açıklama var bu ürünle ilgili ambalajı üstünde.
Vakti zamanında indirim döneminde 18,75 TL.'lik satış fiyatı olan yüz temizleme jelini %50 indirimle 9,38 TL.'ye almıştım. (Böyle indirim dönemlerine bayılıyorum bu arada,kullanmak ve stoklamak istediğim ürünleri almam için bulunmaz fırsat bana göre). Kullanımı sabah ve akşam ıslatılmış yüze masaj yaparak uygulama şeklinde olan yüz temizleme jelinin 200 ml.'lik ebadı uzun süre kullanım imkanı veriyor. Pompalı şişesi kullanımda pratiklik sağlasa da dibi gelmiş jelin pompalanması biraz sıkıntı oluyor. Kullanıcılarının bir kısmının kokusunu fazla beğenmediklerini söylediği ama benim için sorun olmayan Neutrogena Pembe Greyfurt Yüz Temizleme Jeli,benim cildimde herhangi bir hassasiyete neden olmadı. Cildimin fazla yağını temizlemede ve T bölgemdeki parlamayı engellemede başarılı bulduğum temizleme jeli,sivilce oluşumunun hızlıca azalması konusunda aynı başarıyı gösteremedi ne yazık ki. Yazımın başında belirttiğim gibi sorunlu ve sivilce oluşumuna müsait bir cilt yapısı olunca,bu tür kimyasal kozmetik temizleme ürünleri çok etkili olamıyor bende. Siyah nokta oluşumunun azalması konusunda %100 olmasa da yine de işe yarayan temizleme jeli,günlük temizlemede beklentilerimi %100 karşılayan bir ürün bulana kadar kullanmaya devam edeceğim bir ürün benim için..