Golden Rose Stick Concealer 01

Evet cildim problemli,akne ve leke oluşumuna müsait,göz altlarımda hafif kızarıklar ve zaman zaman şişlikler de oluyor ama çok özel bir davet,gün olmadığı sürece bu tür kapatıcı özelliği olan ürünleri kullanmıyorum.Bir de uzun süre cildimde kalan kapatıcı,BB krem,fondöten gibi ten ürünleri bir süre sonra cildimde rahatsızlık hissi oluşturuyor.Eeeee o zaman niye aldın bunu Yeşim? Sırf meraktan,''acaba işe yarar mı''diye..
''Golden Rose Stick Concealer;yoğun kapatıcı özelliği ile gözaltındaki morlukları ve ciltteki lekeleri kapatır.Göz çevresini aydınlatır.6 farklı renk alternatifi ile bakışlara canlılık kazandırır''şeklinde açıklama var ürünle ilgili.
Ambalajı ruj şeklinde olan concealerın bendeki numarası 01.
Bilinçsiz ve acemice aldığım ürün, cilt rengime göre fazla açık.Zaten hepi topu 1-2 defa kullanmışımdır,onu da göz altı için.Göz çevresi için aydınlatıcı olarak işe yaradığını söyleyebilirim.Renk tenime çok açık kalınca lekeler üstünde çok başarılı olamadı,çünkü ten rengimle ürün rengi sırıttı.Concealerın yoğun bir yapısı var.Kremsi ve yumuşak formda olmadığından sürümü fazla rahat değil.Sanırım cilt rengimle alakası olmadığından çok ta sevemedim kendisini.Demek ki neymiş efendim;her gördüğün,merak ettiğin ürünü incelemeden,cilt rengine uyup uymadığını anlamadan almayacakmışsın.Bu arada Golden Rose web shopta satış fiyatı bir süreliğine 18,75 TL.'den 11,25 TL.'ye düşmüş,bunu da dip not olarak paylaşıp yazımı sonlandırıyorum..