23 Haziran 2017 Cuma

Vissmate Beyaz Sabun Kokulu Yüzey Temizleyici

Sizi bilmem ama ben bu aralar Vissmate markasını çokça gördüm paylaşımlarda.Özellikle blogger etkinliklerinde sponsor olan firmanın gönderdiği ürün tanıtımlarının yapıldığı paylaşımlara sıkça rastlar oldum.Hal böyleyken hazırda da bayram haftası şöyle bir temizliğe girişmişken,bir de Rossmann alışverişim sırasında temizlik reyonu raflarında karşıma çıkmışken bir alıp deneyeyim dedim Vissmate Beyaz Sabun Kokulu Yüzey Temizleyici'yi.Benim beyaz sabun kokusuna karşı ayrı bir sempatim var.Daha önce paylaşımını yaptığım duş jeli yazılarımda da anmışımdır hep beyaz banyo sabununu,hem kokusundan hem de derinlemesine temizlemesinden dolayı.O yüzden yüzey temizleyicisi olarak ta bu ürüne bir şans vereyim istedim.(Firmaya bunu rapor edebilirsiniz,bizim paylaşımları gören Yeşim,gitmiş almış sizin markanın bir ürününden diye 😁Ayyy Allahım firmada açmış kollarını beni bekliyordu zaten 😅 )
Neyseeeeeee...
Vissmate ürünlerinin Vissplus Tüketim Ürünleri adına Bayer firması tarafından üretildiğini de şuraya not olarak bırakayım ben...Şimdi gelelim asıl konuya;
''Vissmate Beyaz Sabun Kokulu Yüzey Temizleyici,eşsiz beyaz sabun kokusu ve yeni nesil güçlü formülü sayesinde evinizin genel temizliğini yaparken,kirleri kolayca temizler,kalıcı nostaljik parfümüyle uzun süreli ferahlık sağlar''-mış,öyle diyor açıklamasında.
Ürün;Fayans,mermer,taş,ahşap,parke,laminant,cam,ayna gibi sert yüzeyler ile silinebilir banyo ve mutfak yüzeylerinde kullanılabiliyor-muş...Mübarek yüzey temizleyici değil komple ev temizleyici..
Ürünün kullanım miktarı da yarım kova suya (5 lt.) 1,5 kapak (65 gr.) olacak şekilde-imiş.
Açıklamalarda benim dikkatimi çeken birşey daha oldu,''tüketicinin dikkatine'' yazan yerde.. 
-Ciddi göz tahrişine neden olur (Gözle temas ettirmemek ve göze sıçratmamaktan bahsediliyor sanırım).
-Elleçlemeden (evet aynen böyle yazıyor,ne olduğunu bilen varsa beri gelsin diyeceğim ama arama motoruna yazınca bir karşılığı çıkıyor valla) sonra su ile iyice yıkayın.
-Koruyucu eldiven,koruyucu kıyafet,göz koruyucu,yüz koruyucu kullanın.(Ay ne o kimya dersinde deney yapacakmışız gibi koruyucular falan).
-Bunların haricindekiler bildik uyarılar..Kişisel temizlikte,gıda temizliğinde kullanmayın (Allah aşkına bunu yapan var mı gerçekten?), çocuklardan uzak tutun (kesinlikle,el altında hiç bir temizlik ürünü olmasın), kullandıktan sonra elleri yıkayın vs.....
1000 ml. ebada sahip yüzey temizleyicinin plastik ambalajının en çok şu tutma yerini beğendim.Tam bir tutuşla kolay kullanım imkanı veriyor.Kapağı açınca hissettiğim yoğun beyaz sabun kokusuna ne kadar bayıldığımı anlatamayacağım bile.Ürünü belirtilen miktardan biraz daha az kullandığım halde yoğun bir köpürmesi oldu.Kullanım alanlarında belirtilen cam ve ayna gibi yüzeylerde kullanmadım zira 2 gün önce köklü bir cam temizleme operasyonu yapmıştım.Onun üstüne cesaret edemedim açıkçası.Ben ürünü laminant parkede ve fayans yüzeyde kullandım.Parkede matlaşma,fayansta alaca bir görüntüye neden olmadı.Laminant parke ve fayans gibi yer temizliğinde hem temizlik anlamında hem de ortama yaydığı ama çok kalıcı olmayan harika beyaz sabun kokusu anlamında beğendim ürünü.Ürünün satış noktalarını bilmiyorum ama Rossmann'dan 1000 ml.'ini 5,99 TL.'ye aldığım Vissmate Beyaz Sabun Kokulu Yüzey Temizleyici özellikle beyaz sabun kokusundan hoşlananlar için denenmeyi hak ediyor bence..

Benzer Yazılar

20 yorum:

  1. Beyaz sabun kokusundan bende vazgecemiyorum, oh miss gibi kokuyordur simdi ev 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu çok yoğun ama uzun süreli kalıcı değil ne yazık ki :( Yine de temizlik yaparken resmen beyaz sabun kokuyor her yer..

      Sil
  2. Beyaz sabun kokusunu severim de bu kadar tahrişe neden olan bir ürün eşyalara da zarar verir mi bilemedim, aklimda soru işaretleri kaldı. Harika bir yazı olmuş, emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kullandığımız kimyasal içerikli bir çok şeyin arkasında bu tür uyarıcı açıklamalar var,biz bazen es geçiyoruz sanırım okumayı... Çok teşekkür ederimmmm detaylı okuman ve yorumun için..

      Sil
  3. sabun kokusu benim favori kokum olduğundan bayıla bayıla kullanıyorum bu ürünü :)

    YanıtlaSil
  4. bunu hiç görmedim ama beyaz sabun kokusuna bayılırım bakayım raflarda görürsem hemen alırım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz sabun kokusunu seviyorsan bunu da sevebilirsin :)

      Sil
  5. Bende aynı fikirdeyim canım. Beyaz sabundan vazgeçemiyorum. Onun kokusu çocukluğumu hatırlatıyor sanırım.

    Mutlu bayramlar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz sabun bir de el örmesi lifi de ekleyince tam çocukluğumuz :) Sana da musmutlu bayramlar diliyorum :)

      Sil
  6. Beyaz sabun kokusu benim de hoşuma gider :)Temizlikte kolaylıklar diliyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram öncesi temizlik olimpiyatlarının sonuna gelmiş bulunuyorum :) Sağolasınnn :)

      Sil
  7. Ürüne hiç denk gelmedim. Fiyatı da uygunmuş... Teşekkürler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Rossmann mağazasından aldım,Carrefoursa,Özdilek,Koçtaş gibi mağazalarda da satışı varmış Vissmate markasının..bilgine :)

      Sil
  8. Çocuklarda alerji çıkınca bu yüzey temizleyicilerini kullanmayı bırakmıştım ben. Arap sabunu, aramatik yağlar ve hijyen diye çamaşır suyu sadece...ama beyaz sabinin kokusunu da çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeklik ve emekleme dönemlerinde kullanmadım yüzey temizleyici,okul dönemiyle beraber başladım bu tür ürünleri kullanmaya.1-2 damla kadar çamaşır suyuyla yapıyordum temizliği ben de.Bu arada geçmiş olsun.Allahım sağlıktan,sıhhatten geri bırakmasın inşallah..

      Sil
  9. Fiyatı çok uygun, ben de sabun kokusuna bayılırım. Bu amrkayı deneyemeyenlerdeniz daha ama olsun sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın bir gelecekte satış ağının daha çok yaygınlaşacağını düşünüyorum ben.Sevgiler bendennn :)

      Sil
  10. Beyaz sabun kokusu süperdir, yanındaki dekorasyon ürünü de çok tatlıymış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim 2 numara Derin'in oyuncak koleksiyonundan ödünç aksesuar :) :) :)

      Sil